NOD Juli 2018

Ja standaard is veel gezegt maar heb ze echt wel en ze trekken weg en komen er nieuwe. Enkel die oppervlakkige blijft zitten en is toch vrij groot. Hoe dit juist komt weet ik niet dokters zeggen dat ik er aanleg voor heb meer uitleg krijg ik ook niet. 

Hier een negatieve test vanochtend en nog steeds geen ongesteldheid. Maar goed zwangerschap lijkt me nu 6 dagen na nod met een sensi test wel echt uitgesloten toch? 

Heb je al meer een langere cyclus gehad ?? Heb al mensen geweten die pas na 2 weken overtijd positief testen. Zou gewoon nog een tijdje afwachten. 

Even van me afschrijven hoor...
Nog 4 dagen en dan is m'n NOD.... Ik voel verder nog niets bijzonders aan symptomen voor menstruatie.. meestal heb ik dat wel ruim van te voren.. voor t eten moest ik wel ineens naar de wc..en was aan de race. Na t eten nog 2x. Ook beetje weeig gevoel in m'n maag.. maar niet overgegeven ofzo. Ik heb niks geks gegeten dit weekend..dus zou niet weten waar t aan moet liggen. af en toe steken in m'n borsten..  ik voel me wel wat anders...van de week  vond ik dat ik straalde. Heb zo'n gevoel dat het wel eens gelukt kan zijn deze maand...maar ik moet nog even wachten voor die duidelijkheid. Spannend! ????

Terug
Bovenaan