NOD Juli 2018

Wauw cactus, gefeliciteerd meid! Super leuk!! 
En alle andere zwangere, ook gefeliciteerd! 
Sorry dat ik even niks geschreven heb! Mijn nieuwe telefoon wilde maar niet inloggen op het forum.. Heel vreemd, hij deed gewoon helemaal niks! Maar goed, gelukkig nu wel. En ik zat met het volgende....:
Ik heb de afgelopen 3 menstruaties (incl. deze) heel erg veel pijn gehad aan mn baarmoeder. Zelfs een tampon inbrengen deed zeer aan mn buik. Aanraken ook. Ik bloed heeeeel veel en ben 8 dagen ongesteld. Dit is sinds ik gestopt ben met de pil en sinds na de bevalling. Mijn moeder (met wie ik niet zo veel contact heb) vertelde mij vorige week dat zij heel erg last heeft gehad van vleesbomen na haar zwangerschappen en uiteindelijk een hysterectomie heeft moeten ondergaan. Haar moeder heeft ook een hysterectomie gehad omdat ze endometriose had. Deze zijn beide erfelijk en hoe vaker het voorkomt in de familie, hoe groter de kans is om het te krijgen... Hier zit ik behoorlijk mee in de knoop en ik ben ergens bang om naar de HA te gaan... Vandaar dus ook dat ik niet echt de forum heb zitten lezen.. 

Oh meiden wat een berichten allemaal. Ik gun het jullie allemaal zó!!! Merk wel dat ik een klein beetje jaloers ben op degene die zwanger zijn. En het al weten!! Man wat wil ik dat ook graag... wat een reis is het af en toe naar dat (hopelijk) zwanger worden. Een achtbaan :p
Ik heb het wel aan een paar héle goede vriendinnen verteld. Er wordt nooit naar gevraagd en dat is heel fijn. Tenzij ik er zelf over wil praten. Mijn vriend vindt dit prima. Het is gewoon lastig als je al een langere tijd bezig bent om er echt nooit eens je hard over te luchten bij een vriendin. Dus dat vind ik wel fijn. En iedereen duimt met ons mee en gunt het ons heel erg. Ik zou het denk ik pas en public maken na een week of 11. Gewoon omdat er nog van alles mis kan gaan die eerste 3 maanden. En je toch van die nip testen hebt etc?
Ik weet het allemaal niet zo deze maand. Dus we gaan het mee maken!! 

@Mommyofmynovella: mijn moeder heeft ook vleesbomen. Volgens mij na de geboorte van mijn zus (de 1ste) gekregen. En daarna ben ik + mijn broertje nog gekomen. Zij menstrueerde ook heftig daardoor. Het hoeft dus geen probleem te zijn, maar het is wel goed er even naar te laten kijken en te kijken of het miss behandelt kan worden! Vaak hoeft het geen probleem te zijn volgens mij. Maar als je zo n pijn hebt zou ik toch alles even uitsluiten.

@Novella mijn moeder heeft ook een vleesboom en hevige menstruatie. Lijkt mij inderdaad eng om erachter te komen maar wel beter om even naar de huisarts /gyn te gaan. Vleesboom is best goed te behandelen. Mocht dat de zwangerschap in de weg zitten. Ligt eraan in welke laag van de baarmoeder het zich bevestigt heeft. Ik hoop dat jij er geen last van hebt en zwanger raakt van jullie tweede kindje ???
@Beautygirl ik heb geen ovu testen gedaan deze maand... Dus geen idee wanneer de eisprong precies was. Ik gok zelf tussen 1 juli en 6 juli. Dit vanwege mn eiwit achtige slijm. Vanaf volgende maand ga ik wel testen, omdat ik zo onregelmatig ben. 
@ladyance heel veel succes en sterkte ik hoop dat zij jullie kunnen helpen en jullie gauw zwanger mogen raken! Je hebt er lang genoeg op gewacht ???

@mommyofmynovella oh, wat pittig is jouw memstruatie. Als het echt zoveel pijn doet, zou ik ven langs de dokter gaan, ook al is het niet fijn. 
@joena voor jouw is het nu ook wachten. Hopelijk heb je een leuk weekend gehad. 
@wannabemom de afscheiding klink in iedergeval positief. Dus dat zal je eisprong wel zijn. Dan is je NOD komend weekend.

@WannebeMom ja zeker spannend! K ben wel aan het aftellen tot a.s. donderdag. Ik hoop ook dat het een goed teken is. Misselijk is weer gezakt ondertussen. Maar komt wel af en toe opzetten. ?

Woehoeeee Cactus!!!!!??? Gefeliciteerd meis!
Citrus ik ben aan het duimen????
Nog 6 dagen tot mijn NOD nog helemaal niks aan de hand hier...

Terug
Bovenaan