NOD Juli 2018

Mijn buik is zo opgezwollen! We gingen even een rondje lopen en pakte de hand van mijn vriend om te laten voelen. 
Hij vertelde ook dat die liever heb dat ik zelf test en hem verras. Vind die leuker dan samen. Dat hebben we op Koningsdag gedaan, en we hadden het erover. Hij laat zicht liever verrassen. Prima! Ik weet zo iets leuks

@krokusjes in de Da was de pijn nog wel aanwezig en redelijk pijnlijk. Maar was houdbaar genoeg om te kunnen werken wel iets trager als normaal. Nu is de pijn weer veel erger. En heb echt het gevoel of ik elke moment boven het toilet kan gaan hangen. Ook last van maagzuur gezellig is anders. Daarstraks zei mijn vriend zelf van nog even afwachten maar ik denk dat ge zwanger bent. Terwijl we daar niet hebben over gepraat. Hij merkte wel dat ik misselijk was en dat mijn buikpijnen lager zitten dan normaal. Hij vond ook dat mijn borsten groter waren.
Hopelijk morgen niet weer een teleurstelling ...

Oh ja en dit heb ik normaal nooit voor mijn menstruatie normaal enkel dag zelf beetje zeurende buik en dan een klein plofferig gevoel. Nooit last van iets meeste last met menstruatie is bij mij dag 2 dan begint het pas hevig.

@cactus gefeliciteerd! 
Vandaag toch maar even huisarts gebeld 7 dagen na nod, niet ongesteld en geen positieve test. Die zei gewoon wachten. Na zo'n lange tijd geen menstruatie (2 zwangerschappen direct achter elkaar) kan mijn lijf even nodig hebben om de regelmaat te vinden.
Heel logisch maar ik wil liever nu gewoon ongesteld worden zodat ik een nieuwe ronde in kan  

@cactus gefeliciteerd! 
Vandaag toch maar even huisarts gebeld 7 dagen na nod, niet ongesteld en geen positieve test. Die zei gewoon wachten. Na zo'n lange tijd geen menstruatie (2 zwangerschappen direct achter elkaar) kan mijn lijf even nodig hebben om de regelmaat te vinden.
Heel logisch maar ik wil liever nu gewoon ongesteld worden zodat ik een nieuwe ronde in kan  

Dank jullie wel dames voor de gerustellende woordjes! Ik ga deze week denk ik even mn HA bellen om er over te praten. Vandaag is dag 7 van mn ongesteldheid en k voel me al stukken beter. Het is zo goed als weg denk ik, want heb de afgelopen uren al niks meer. Dus v.a. morgen weer om de dag proberen! Ik weet niet wanneer mn eisprong of volgende NOD is maar we gaan er gewoon voor. Om de dag hoog uit 2 dagen met de hoop dat het dit keer wel lukt!
Wij vertelde het trouwens gelijk aan onze ouders toen ik zwanger was van Novella. Eerst aan zijn moeder en daarna aan mijn vader. Ook aan mijn beste vriendin en mijn familie van papa's kant hier in NL (ik heb maar een klein familietje van zijn kant) Dat was toen ik 5 weken was. 2 weken later aan onze goede vrienden, mn vriend zijn familie, werk enzoo.. en met de termijn echo maakte we het bekend op Facebook voor mijn familie in de VS en de rest.

Terug
Bovenaan