NOD Juli 2018

@Nroxy: ik lees online trouwens niks dan lof over die Kruidvat 2 voor 5 testen. Dus volgensmij zit je wel goed hoor!
Ik heb positief getest al 3 dagen voor NOD met een Action early test en Sensitest dipstick (ja i know, crazy). Ik vond de Action early test net wat duidelijker toen.

@Nroxy hè bah zo na t eten... Dat wordt dan op je zij liggen of op je rug. Wat kan helpen is een kussen onder je buik als je op je zij ligt. Dat vind ik altijd wel prettig.
De testen van KV 2 voor 5 euro zijn over t algemeen goed toch?? Het is meer bij die testen van KV eigen merk die een paarse door hebben ofzo. Waar een blauwe plus op moet komen. Daarvan heb ik veel gelezen dat t vals positief is. En anders die van de action. Die zijn ook goed. Die heb ik ook liggen. De ovutest zijn daar ook fijn van. Duidelijk ook. Ik heb de testen van action liggen en als t raak is een paar dagen later de CB test met weergave van hoelang zwanger. Anders wordt t erg kostbaar.. 
Ik hoop voor je dat t echt positief is joh pff ?

Ja heb van die van action ook al veel positiefs gehoord ? ik leg nu mijn fleecedeken naast mij zodat ik daar half op kan gaan liggen met mijn buik ?

Wat een berichten allemaal. 
Ik zit nu ongeveer een week voor mijn NOD. Heb het idee dat het helaas niet raak is deze maand. Nergens last van. Alleen last van mijn onderrug aan 1 kant. 
Toch nog afwachten verder

@Nroxy jij hebt ook verder geen last van menstruatie klachten toch?  Pijn die je had ook niet erger geworden later op de dag waar je zo'n last van had?
Lekker zo met t dekentje.? 

@Nroxy jij hebt ook verder geen last van menstruatie klachten toch?  Pijn die je had ook niet erger geworden later op de dag waar je zo'n last van had?
Lekker zo met t dekentje.? 

Terug
Bovenaan