NOD Juli 2018

@Nroxy fijn zo'n opgeblazen buik? ik heb t in de avond. En na t eten ook weer echt een weeig misselijk gevoel..lekker rustig aan doen met eten en even voor eten kiezen wat beter te verteren is. ik duim voor je meid! Ik hoop voor jou dat het raak is hoor! Hopelijk eerst jouw positieve test en dan de mijne. I hope si!!????

@Nroxy fijn zo'n opgeblazen buik? ik heb t in de avond. En na t eten ook weer echt een weeig misselijk gevoel..lekker rustig aan doen met eten en even voor eten kiezen wat beter te verteren is. ik duim voor je meid! Ik hoop voor jou dat het raak is hoor! Hopelijk eerst jouw positieve test en dan de mijne. I hope si!!????

Jaa vooral lastig. ? Ik hoop ook op een positieve test. Vandaag moest ik werken en moest mij met momenten ook rechthouden was misselijk en draaierig. Heb nu wel meer last van een lage bloeddruk .? 
Ik duim ook mee voor jou!!

Spannend zeg! Meesten klachten zijn wel herkenbaar. Ik lijk savonds wel 4 maanden zwanger ipv 5 weken ?. Overdag zit op kantoor vaak met mijn broek open want dicht gaat irriteren. En erge is nog.. het is 30 graden buiten en ik heb het koud ?
de reden dat wij wel “lang” willen wachten is door de miskraam. We willen het nu gewoon eerst zelf zien en geloven en weten dat het “goed” gaat.  Vorige x met 5 weken verteld en met 6 ging t mis. 
Heb nu ook niet de drang om te vertellen omdat ik gewoon angstig ben.  Want ja diep van binnen wil ik het al van de daken schreeuwen. 

@Nroxy oh dat is niet fijn. Voel je je nu al wat beter? Heb je je bloeddruk gemeten ook of dat niet? Hopelijk slaap je goed straks en voel je je morgen wat beter. Ja je morgen testen? Of wacht je nog even?
Dankje voor t mee duimen?

@Nroxy oh dat is niet fijn. Voel je je nu al wat beter? Heb je je bloeddruk gemeten ook of dat niet? Hopelijk slaap je goed straks en voel je je morgen wat beter. Ja je morgen testen? Of wacht je nog even?
Dankje voor t mee duimen?

@krokusjes: net gegeten en voel het al terug opkomen. Bloeddruk vandaag nog niet gemeten. 
Hoop ook dat ik goed slaap vannacht. Ik ben normaal een buikslaper en dat gaat nu echt niet... Te veel druk erop dan ?
Ik twijfel nog of ik morgen ga testen of woensdag heb wel al een test in huis gehaald de 2voor €5 van bij ons op het werk maar collega's twijfelen ook of deze wel betrouwbaar is. 

@wannabemom ja dat is wel eens lastig, maar ik ben redelijk veel verhuisd, en door wat gebeurtenissen vorig jaar ben ik beide vriendinnen kwijtgeraakt.. de collega waar ik echt goed bevriend mee was spreek ik ook niet zo veel meer sinds ik weer naar de andere kant van t land verhuisd ben
En ja daarom ben ik eigenlijk wel hier, ik heb altijd een goede ervaring gehad met fora en gezellig kletsen online, en jullie zijn allemaal wel bekend met wat we doormaken, dat praat makkelijk.

Ik ken mn vriend ook via een online game ;p

Terug
Bovenaan