NOD Juli 2018

Ik denk dat ik ook moeite zou hebben om te verzwijgen vooral aan de familie dan. Ik was de eerste die het wist van mijn zusje. Ze zei ook meteen jij word meter he ? ben met haar zelfs mee gegaan naar de gynaecoloog. 

Wat ik ook zochten vind : een week geleden kwamen er overal puistjes in mijn gezicht. Teken dat menstruatie er aan komt toch!?
En nu trekken ze weer weg.... 

Wat ik ook zo vreemd vind : een week geleden kwamen er overal puistjes in mijn gezicht. Teken dat menstruatie er aan komt toch!?

Wat ik ook zo vreemd vind : een week geleden kwamen er overal puistjes in mijn gezicht. Teken dat menstruatie er aan komt toch!?
En geen menstruatie te bekennen dus

@kimskye, waarom verhuisde jij zo veel als ik vragen mag ? nou je mag altijd met ons babbelen! En als je wilt mag je mij ook persoonlijk benaderen! Ik sta altijd open voor nieuwe vriendschappen ?

@ju81 wat lijkt mij dat frustrerend. Ik word al gek van een paar dagen wachten laat staan als de menstruatie nog later komt! Heb je als ik het goed begrijp 2 jonge kinderen, althans dicht op elkaar, of waren de zwangerschappen mis gegaan? Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Is het nog mogelijk dat het raak is deze maand of is dat uitgesloten? 
??

@Nroxy had je nog paracetamol ingenomen voor de pijn of dat niet? En zo te lezen ben je dan ook goed misselijk. Soms hebben partners gelijk hihi. Dan voelen ze dat aan ofzo.  Zojuist had ik even een lichte buikpijn onderin.. maar was heel kort..  straalt je buikpijn nog uit of dat niet?  
Donderdag heb ik een massage gepland staan wat ik maandelijks doe. Die die persoon is ook een kennis van ons. Mocht ik niet ongesteld zijn die dag... Of weer dat ik zwanger ben dan moet ik die helaas maar verzetten. Want hij mag niets vermoeden haha. En sommige drukpunten kunnen een werking hebben op de baarmoeder. En ik weer niet precies welke punten. En als ik t ga vragen valt het op?

@wannabemom ja ik heb een dochter van 26 maanden en een zoontje van 10 maanden.
Ben ontzettend misselijk sochtends, maar een zwangerschap lijkt me nu toch wel uitgesloten. Als dat het weekend nog zo is test ik nog wel een keer denk ik. 
Bij mijn dochter testen ik drie dagen na nod positief. Bij mijn zoontje was ik niet ongesteld geweest maar merkte ik 't aan moeheid en misselijk 

Terug
Bovenaan