NOD Juli 2018

Ik had vannacht zo’n last van mijn borsten. Zo vervelend als je het nooit heb gehad! Daarnaast droomde ik dat ik een test deed en dat ie positief was. 
Zal de droom zondag ook uitkomen. ? best spannend nu we weer in de buurt komen. Hebben de andere daar ook last van?

@Beautygirl ja enorm haha. De hele maand gaat t goed behalve de laatste week ? last van je borsten is ook heel vervelend, hopelijk is dat en je droom een goed voorteken. Ik heb sinds vorige week, toen ik die enorme steken had, een weeig gevoel in mn buik. De hele tijd een soort trekjes of krampjes. Heb ik normaal nooit, dan ga je denken... zou t dan raak zijn? Of is er iets mis? Of krijg ik ineens een andere soort menstruatie. Ik zelf heb t gevoel dat ik deze week "gewoon" ongesteld ga worden, ik slaap super slecht, heb puistjes (minderen nu wel weer normaal juist voor NOD erger) en mn borsten zijn gevoelig, had ik vorige maand ook voor t eerst als menstruatie klacht. Ach ja We zullen t zien. Mn app is wel mee aan het aftellen 3 dagen voor NOD! Dus het komt al dichterbij! Wij gaan zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben... ???

Goedemorgen krokusje,
Paracetamol niet intenomen heb enkel die van 1G in huis voor de arthrosepijnen in men knie en rug en die durfde ik niet nemen. De pijn straalde uit tot ik mijn schaamstreek. 
Vandaag dan toch een testje gedaan en nog negatief dus we zien wel of ze vandaag doorkomen of niet. En dan gaan we daarna gewoon weer verder. Hoe voel jij je vandaag ?

@wannebemom ja zeker, ik prijs mezelf gelukkig met mijn kinderen.
Die puitjes heb ik ook enorm gehad vorige week en nu wordt het minder. dus ik dacht ook echt dat mijn mensturatie eraan kwam... misschien sla ik m wel gewoon over en komt er wel weer een eisprong, kan dat eigenlijk?

@ju81 dat zou mij niets verbazen dat dat kan... als je naar een cyclus kijkt lijkt mij dat niet kunnen maarja... vrouwen haha. 
Vriendin van mij had spiraaltje eruit, 1 eisprong gehad, geen menstruatie, 2e eisprong gehad en zwanger... Dus geen idee hoe dat kan. Zijzelf denkt dat de 1e eisprong geen eisprong was. Maarja wat dan wel ?

@ju81: hier nog een tweede geval zodat je weet dat dit kan. Mijn zus had ook haar spiraal laten verwijderen kreeg gewoon haar regels. Na paar maanden belde ze me in paniek (ze was toen 17) ik ben een week overtijd. Ze heeft getest en ook negatief. Na 2 weken had ik haar gezegt ga toch maar eens naar de huisdokter om te laten testen. Ook bloedonderzoek was negatief. Uiteindelijk kwamen ze 2maand niet door en dat kwam door de stress ze deed zelfstandig begeleid wonen en er waren wat problemen in onze familie na dat ze ongesteld werd ging ze normaal aan de pil terug maar die was ze vergeten te halen en ze laat bloed trekken voor haar onderzoek met haar bloedplaatjes en daaruit kwam dat ze zwanger was. Dus je kan inderdaad wel een cyclus overslagen en dan heb je alsnog een eisprong. Omdat alleen je menstruatie niet doorkomt. 
Zit jij misschien ook nu in een stressvolle situatie ? 

Het aftellen van de dagen, erg herkenbaar!! Ik ga vrijdag een early test doen heb ik besloten. De normale van de KV heb ik al in huis liggen.. maar nog 8 dagen wachten.. gek dat dat dan toch nog te lang is.

@wannabemom hopelijk wordt je niet ongesteld! Ik ga duimen dat het een teken is van zwangerschap. 
Ik weet niet, vorige cyclussen begon mijn menstruatie met oud bloed verliezen 2 dagen voor ik echt ging menstrueren. Nu nog niets te bekennen. Soms wel wat steekje onder in mijn buik. Ik heb soms het gevoel dat ik zwanger ben en niet meer ga menstrueren. Gelukkig komt het weekend dichterbij

Terug
Bovenaan