Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pyjamadag niet te veel panikeren dit gebeurt vaker en wilt niets zeggen. Ik ga het inderdaad nog een paar dagen afwachten hopelijk blijven ze gewoon uit ....
@pyamadag ik had het vorige week, toen ik eig ongesteld had moeten worden. Ik had 1 dag een beetje wat jij omschrijft en ook wel “menstruatie” krampen. Uit eindelijk niets gebeurt. Toevallig gaf mijn zwangerschaps app een dag later aan dat je niet moet schrikken dat je misschien bruin bloed hebt. Dit heeft te maken met het innestelling. Ik hield me daar maar aan vast. Nu week verder en niet meer voor gekomen.
Ben benieuwd hoe jullie testen gaan lopen komende weken allemaal! kan niet lang meer duren! Bij mijn eerste zwangerschap teste ik ook op NOD negatief en 3 dagen later positief dus het kan zeker dat je net te vroeg test op de NOD. maar ja wachten he.... pffff...
Ik ben doodop vandaag en misselijk, maar goed ik heb 2 kleine kinderen en al bijna 2 jaar gebroken nachten, dusssss, niet zo gek dat ik af en toe moe ben
Ik probeer me er echt op in te stellen dat ik niet zwanger ben, maar doordat die mensturatie maar uitblijft blijft er een klein beetje hoop hangen
ps hebben jullie dat ook dat je al zit te rekenen wanneer je uitgerekend bent als je nu zwanger blijkt en dan al nadenkt wanneer dan de eerste echo is en wanneer je het dan gaat vertellen enz?
hoezo jezelf gek maken...
Ik vind het erg lastig om nog te wachten..ik denk dat ik morgen ochtend ga test. Nu heeft t geen zin meer want kan niet meer met ochtendurine... Ik zit nu 1 of 2 dagen voor m'n nod...als ik uitga van m'n cyclus van 29/30 dagen. En zou dus een test kunnen doen. Vind t wel spannend en eng.maar aan de andere kant.. dan weet ik het maar.. en als ie negatief is wacht op m'n menstruatie en als dat uitblijft test ik opnieuw.
Ik vind het erg lastig om nog te wachten..ik denk dat ik morgen ochtend ga test. Nu heeft t geen zin meer want kan niet meer met ochtendurine... Ik zit nu 1 of 2 dagen voor m'n nod...als ik uitga van m'n cyclus van 29/30 dagen. En zou dus een test kunnen doen. Vind t wel spannend en eng.maar aan de andere kant.. dan weet ik het maar.. en als ie negatief is wacht op m'n menstruatie en als dat uitblijft test ik opnieuw.
@joena lijkt mij leuk! Ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten! Haha ben wel benieuwd hoe je mij inbeeld eigenlijk ?
@pyjamadag dat komt vaak voor, hopelijk is alles gewoon goed, knuffel ??
Dit weekend is geloof ik druk met testen en NODen ? duimenduimenduimenduimen ????????????????
Thanks dames. Zit op mijn werk maar even zwaar stressen nu. Nu een beetje gerust gesteld dus dat scheelt. Rustig aan doen dus.
maar ben zo bang dat het weer fout gaat..