NOD Juli 2018

Jeetje ik moest even weet ik het hoeveel bladzijden terug lezen! Wat een verhalen allemaal zeg. Super leuk!!Nog meiden die vandaag gaan testen ??@beautygirl: zou het nu dan toch ?? Dan is het een kleine Corfu  baby XD. Zo'n vakantie is altijd goed voor de ontspanning!Ik had gister wederom een goede positieve ovulatietest (dipstick) dus hier i.i.g. 2 dagen op rij even goed onder de lakens gespeeld hahaha. En ja, warm he??? Poeeeee.... maar alles voor het goede doel ;)@Nroxy: balen van de negatieve test. Ik ken het gevoel (zoals wij allemaal). Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en door kan!@Wannabemom: super spannend hoor!! Fijn dat je nog maar zo kort hoeft te wachten! Ik duim keihard met je mee en hoop het echt zó! Misschien moeten we eens als we straks allemaal zwanger zijn een meeting doen met elkaar hahahaha. Lijkt me grappig, want ik heb bij iedereen wel een bepaald beeld, maar volgens mij klopt er echt niks van!

@joena ja zeker balen. Ik verwacht nu wel mijn menstruatie aangezien ik de laatste maanden altijd op tijd ben zouden ze dus ook vandaag echt moeten doorkomen zo niet test ik van de week nog eens. Nu wil ik zekerheid zodat ik verder kan. 
Super dat je nog altijd positief test en niet praktisch met dit warme weer. Succes deze maand ?

Ha, ik ben ook even offline geweest en moet me toch een partij bijlezen! Nog altijd spannende tijden voor de meeste van ons. Hoop blijven houden ;-)
Joena, gok dat jij zo ongeveer de laatste bent van ons allemaal? Haha, extra vervelend! Mag je al onze berichten lezen hihi
Ik mag / moet vrijdag testen. Moet die dag naar de huisarts voor een uitstrijkje, en het schijnt dat die een verkeerde uitslag kan geven wanneer je zwanger bent? Goed, dat is mij verteld dus hou me daar maar aan haha. Ik mag vrijdag officieel ook testen, gezien mijn vorige cycli. Eerst maar eens afwachten of ik niet gewoon ongesteld ga worden. Heb echt nergens last van, zo vreemd! Voel mn borsten niet bijzonder, geen gevoelige tepels (en dat heb ik beide normaal wel..), niet extreem moe, niet misselijk, eigenlijk gewoon niets bijzonders haha

@Nroxy Oke, ja dan snap ik idd dat je dat niet ingenomen hebt.
He balen dat de test vandaag negatief is. Ik hoop voor je dat de menstruatie gewoon uitblijft en over 2 dagen ofzo positief test. Dat lees ik wel vaker, paar dagen na nod pas positief testen.
Ik voel me vandaag opzich wel goed. Af en toe (lichtjes)raar gevoel in m’n onderbuik en ben wel vermoeid. Maar weet niet of dat laatste door het weer komt.
Ergens heb ik het idee dat het wellicht wel raak is deze keer.. en aan de andere kant ben ik bang om teleurgesteld te worden.. voel me toch anders dan de afgelopen maanden..
Vind het spannend en eng tegelijk omdat het toch nog 2 kanten op kan gaan :(

Ik voel me ongesteld vanochtend, maar nog niks aan de hand... Lichte kramp, opgeblazen gevoel... In eerste instantie zou vandaag mijn NOD zijn, maar mijn ovulatie kwam 5 dagen later dan verwacht. Dat zou mijn NOD naar het weekend verplaatsen. Spannend nu dus! Ik ben nog niet lang genoeg van de pil af om echt te weten hoe mijn cyclus werkt... Als ik morgen nog niet ongesteld ben, misschien eens testen.

@nroxy: jammer hoor, misschien nog een paar dagen wachten en opnieuw testen?
hier paniek: ik heb net een beetje licht bruine afscheiding gezien. Soms heb ik dat ook voordat ik ongesteld wordt. Verder voel ik me niet ongesteld. Geen kramp of buikpijn ofzo. Shit, ik wil dit niet! Kan het gewoon een klein beetje bloeding zijn ofzo? ?

Van wat ik heb gelezen is het best normaal als je een beetje bloed verliest hoor! Zeker als het verder niet gepaard gaat met kramp. Ik zou het zelf ook wel eng vinden, maar het is volgens mij niet direct reden voor paniek :)

Terug
Bovenaan