NOD Juli 2018

Haha, Ju. Ik zit zeker wel af en toe naar data te kijken. Dus je bent niet de enige ;-) Ook wanneer dan evt uitgerekend.. Nu zou dat op 1 april zijn volgens internet haha.

@krokusje begrijpelijk dat je wilt testen, maar in een blog waar de schrijfster verschillende testen heeft getest, kwam uit dat de early testen geld verspilling zijn. Allemaal negatief bij haar terwijl ze echt zwanger was/is. Tevens begint t testen bij 4 dgn voor NOD en begint met een percentage van 50 procent betrouwbaar wat langzaam oploopt tot 75 procent 1 dag voor NOD. Als je toch nog 2 dagen geduld op kan brengen zou ik dat jou echt aanraden. ?? We slepen elkaar er wel doorheen haha. Ik heb vorige maanden ook early getest maar na t lezen van de blog en vele negatieve testen hier op t forum ben ik om. Ik ga pas na mn NOD testen ?? hopelijk is hij positief bij ons allemaal dat zou leuk zijn he! ?

@pyjamadag als je je echt enorme zorgen maakt zou ik even de VK bellen. Die hebben er veel ervaring mee. Maar zolang het bruinige is, geen ernstige krampen en geen liters bloed lijkt t mij onschuldig. ???? dont worry ???

Zijn early testen geld verspilling ja? Dacht/hoopte eigenlijk dat die ook wel veel zekerheid bieden.
En het tellen van de datum, jazeker!! Ik weet niet eens als uk zwanger ben maar elke keer reken ik de geboorte uit als het wel zo zou zijn. Ook een lijstje met 4 meisjes 4 jongens en 4 unisex namen.. Wat je hoort wel niet met je kan doen.
Een vriendin van mij heeft een maand terug haar 2de kindje gekregen, die zei dat toen zei een baby vasthield van een ander binnen 1 maand zwanger was. Fabel of feit, ik hoop dat dat bij mij ook zo gaat haha

@joena ja een vakantie baby! Maar geen corfu baby want mijn eisprong was vrijdag toen we al een paar dagen thuis waren. Het zou allemaal kunnen nu. Ik heb lekker afleiding tot zaterdag. Dat is wel fijn & woensdag ga ik sowieso nog 1 keer biefstuk eten.

@wannabemom &@joena ja super leuk om dan een meeting te doen. Ik ben voor

@ju81 na 3 dagen NOD pas positief? Dan ga ik zeker pas zondag testen. Dat is 2 dan na NOD en dag hou ik zeker nog wel vol. Of zou je adviseren om nog langer te wachten? 
@wannabemom ja een spannend weekend voor heel veel van ons. ???

Haha klijjnn ik heb vorige maand ook de baby van een vriendin van mij geknuffeld dus hopelijk werkt t haha. 
Nou ja, ikzelf heb werkelijk geen idee. Maar de schrijfster in de blog zei dat. Alle early testen waren negatief. Een paar pagina's eerder had iemand hem op dit forum geplaatst. 
Er is voor 50 procent wel positief betrouwbaar getest dus ach. Als je bij die 50 procent hoort... Maar ik test in ieder geval niet meer voor NOD ?  

@Beautygirl en joena we kunnen ook via fb een praatgroepje starten haha dan hebben we ook wat persoonlijker contact. Maar ik snap ook als je "anoniem" wil blijven. 
Volgens mij test de een 5 dagen na NOD pas positief de ander al 8 dagen voor NOD... zo verschillend. 
Ik voel mij heel gek. Althans mn baarmoeder. Hij blijft trekkerig. OF ik ben toch echt zwanger OF ik word zwaaaaar ongesteld.... OF nog iets heel anders ?? al die ofjes... om gek van te worden. 
Als het bij ons raak is,, is het een Schotse baby haha ? en het leuke is... we hebben al sinds we bij elkaar zijn 3 namen die we helemaal wauw vinden (2 meisjes 1 jongens) waarvan 1 Schots is ?

Terug
Bovenaan