NOD Juli 2018

@Klijnnn ik heb vorige week dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad dus zou ik volgende week dinsdag of woensdag ongesteld moeten worden dus we lopen nu ongeveer gelijk. Ik ga alleen niet testen. Als ik niet ongesteld wordt test is pas op 1 Augustus. (Als ik het zo lang volhou Haha) vorige maanden elke keer vroeg getest deze keer een keer netjes alles afwachten. 
Ik ben trouwens 25 en mijn man 22 we zijn 3 jaar samen en een half jaar getrouwd. Woon in omgeving Rotterdam.
 
@basilicum het is een besloten groep en je kunt alleen de inhoud lezen wanneer je erbij zit. Maar je bent natuurlijk geheel vrij! 
Is de temperatuur echt constant hoog als je zwanger bent of kan dit ook in ochtend en avond temp variëren? 
@joena kom jij ook bij de groep op fb of was jij de gene zonder FB? Utrecht/Brabant  is voor heel Nederland denk ik t meest centrale punt haha, alleen de meiden uit België zullen dan iets verder moeten reizen. 
 
 
@wannabemom, voor zover ik weet gaat het eigenlijk altijd om je ochtendtemperatuur, vlak nadat je wakker bent geworden. Dan is je lichaamstemperatuur op zijn laagst, als je 's middags of 's avonds temperatuurt hebben je activiteiten van de dag er invloed op (als ik terug ben van hardlopen is mijn temperatuur soms gerust een hele graad hoger dan 's ochtends :p ). Als je elke ochtend gelijk als je wakker wordt temperatuurt, kun je als het goed is je cyclus in kaart brengen!
Menstruatie tot eisprong laag, eisprong tot menstruatie hoog. Daalt je temperatuur aan het einde niet, is de kans dus groot dat je zwanger bent :)
 
@Madeliefje, spannend!! Dan wordt woendag/donderdag spannende dagen voor ons beide!!
 
@myrth ik vind je geduld echt heel knap!! Ergens is dat natuurlijk ook het beste om te doen, maar die spanning hahaha
 
@Wannabemom: als je zwanger bent (tenminste had ik) heb je ook 's avonds een hogere temp dan 's ochtends, maar hij bleef wel boven de 37 graden bij me. Maar ik temp nu eigenlijk niet meer. Ik had alleen een lichte daling tijdens de innestelling. Daarna bleef temp weer hoog.
 
Oeps! toch een pagina overgeslagen! Ik zie nu pas dat sommige van jullie al woonplaatsen noemden voordat ik de vraag stelde. Wij wonen trouwens in Aalsmeer.
Oh die opmerking over temperatuur zet me meteen weer aan het denken (Tot zover het rustig blijven haha). Ik heb het al een aantal dagen heel warm, alsof het van binnen uit komt zeg maar.. Maar dat is natuurlijk ook logisch met deze temperaturen hihi. Ik bereid mezelf er gewoon op voor dat ik volgend weekend ongesteld word, om teleurstelling te voorkomen..
 
Ik heb me vanmorgen kunnen weerhouden om ge testen haha, dankzij een tip van iemand hier laatst (als je wakker bent direct naar de wc rennen! Zonder test, uiteraard, gewoon hup meteen plassen). Morgen moet ik vroeg werken en is Mn vriend ook vroeg weg, dus dan wil ik sowieso niet testen. En dan: is t eindelijk vrijdag haha
wie mij een jaar geleden verteld zou hebben dat ik hier zooooo mee bezig zou zijn... die zou ik echt voor gek verklaard hebben ? woon trouwens in Harmelen, klein dorp bij woerden
 
Terug
Bovenaan