NOD juli 2019

@nero je weet maar nooit??
Het is dst ik te lui ben om naar de winkel  te gaan en maar goed ook  anders had ik al willen testen  ideaal als je ze niet in huis hebt??
@Kriebelbeestje geen idee ik heb 1 keer met ovulatie testen gewerkt dit was van het kruidvat merk zel met streepjes vond die echt heel fijn en duidelijk

Nicolle B ja en wachten duurt zo lang he.. Zeker in jouw geval met zo'n lange cyclus. Misschien verandert dit nog in de loop van de maanden? Ik zou zeker ovulatietesten gaan gebruiken met jouw cyclus. Bij mij werkte dat voor geen meter. 3 merken geprobeerd en nog nooit echt een positieve test gehad. Dus mocht het deze ronde bij mij niet zijn gelukt, ga ik denk ik juist geen ovulatietesten meer gebruiken omdat ik er heel onzeker van werd. Maar lees hier veel positieve verhalen over zulke testen!
Kriebelbeestje staat er niks in de bijsluiter wat je kan helpen?
Nero goed bezig, je weet maar nooit! Maar snap het heel goed hoor. Als ik ongesteld word pak ik vaak ook een 'troost' wijntje.

Ik was juist door mijn eerste zwangerschap  bij de ronde met de ovulatie testen gelijk  zwanger. Geen idee of dit toeval was 
Moet wel zeggen had er nog 1 liggen en heb deze op de 14e gebruikt  waarbij een lichter streepje  tevoorschijn kwam. Dit was op dag 20
Je zou zeggen dat dan of hij net geweest was of net eraan zat te komen en zit nu op dag 38 dus denk eigenlijk al wel dat ik kan testen. 
Mijn gevoel  zegt dat het raak is maar ben bang om teleur gesteld te worden dus vandaar dat ik nog geen testen  heb gehaald morgen moet ik werken dus dit zal dan woensdag  worden of het weekend zoals ik zelf had gezegd ? lastig

Hier nog steeds negatief.. Snap er dus weinig van..
Ben benieuwd of er een menstruatie aankomt.. tot noch toe een rustig manneke aan de borst dus lijkt er nog niet op. ??‍♀️

Hey allemaal, 
Wij zitten momenteel aan ronde 25. 
Mijn cyclussen lopen onregelmatig en vaak tussen de 27 en 30 dagen. Vandaag zijn we dus dag 31. Of ik word vandaag ongesteld, waar we niet op hopen, of misschien is het ons toch eens gelukt. Nu zet ik wel mijn hoop er niet al te veel meer op. Het gevoel is wel anders. Meestal ben ik opgeblazen alsof ik een week niet naar het toilet ben geweest en veranderd mijn humeur ook al. Nu heb ik nergens last van. Wat nog niets wilt zeggen natuurlijk. Zijn nu bijna een weekje terug van een reisje van een week en wie weet viel dan net mijn eisprong en is het door de rust toch eens gelukt ?. 

Hier laat de ongesteldheid nog even op zich wachten! Maar temp is nog steeds laag, dus kan niet meer lang duren voor het inzet. Had gister nog een heeeeel klein beetje hoop dat ik me vergist had en het een implantatiedip was, maar vanochtend nog net zo lage temperatuur. 
En jeetje Nroxy, ronde 25.. Dan zijn jullie al een hele poos aan het proberen! Fingers crossed voor je dat het deze ronde raak is! 

Zo ik laat ook even van min horen! Voor je het weet mis je weer een hoop berichtjes :)
Hello onregelmatige cyclus! Ik las iemand over ovulatietesten die niet werken. Ik heb op advies van de arts ovulady bestelt, omdat andere het niet deden en deze dus wel blijkt! Ze zijn niet goedkoop, lees:6 stuks 30 euro! Tijdens het controleren dmv echo’s moest ik ook de testen gaan doen op. Gisteren op dag 26 positieve ovulatietest dus ik ga volgende weekend een test doen.. erg spannend! Vorige dinsdag week was de follikel 12mm en vandaag 18mm. 
Ik dacht bij mijzelf ik orobeer ook de digitale van CB. Die gaf vruchtbare dagen aan terwijl er niks groeide en eergisteren een leeg rondje.. en gisteren toen ik een positieve ovulady test had was het een vaste smiley.. dus die werken voor mij half half.. 
Ben ook benieuwd of jullie je eisprong voelen of niet?

Terug
Bovenaan