NOD juli 2019

Wat jammer nero. Ik zou zelf echt  met dat wijntje wachten tot ik ongesteld word maar jij kent je lichaam natuurlijk  het beste.
En wat heerlijk dat je deze maand weer een kans hebt. Ik ben jaloers ol korte cyclussen ik zit op dag 38 ondertussen wel wat menstruatie  krampjes  maar dit kan 2 dingen betekenen  of het zet door of toch zwanger. 
Wil pas aankomend weekend testen mocht ik nog niet ongesteld zijn
Bij mijn eerste zwangerschap was het namelijk ook zo dat ik echt dacht dat im ongesteld ging worden door de krampenen toch zwanger  bleek te zijn.
Naja mocht ik door gaan naar de volgende ronde moet ik helaas weer anderhalve maand wachten aangezien ik lange cyclussen heb. Dat is wel balen?.

Hoi meiden,
Omdat het inmiddels juli is, sluit ik me hier weer voorzichtig aan. Had zaterdag mijn NOD maar nog niet ongesteld geworden. Mijn cyclus is meestal 27-29 dagen en zit nu op dag 31. Voel me al een aantal dagen niet lekker, misselijk, vaak naar de wc en zere borsten. Zondag test gedaan maar die was negatief. Ik begin toch te denken dat mijn lichaam een beetje van slag is van de warmte of er een virusje op de loer ligt..
Even afwachten of mijn menstruatie gaat doorzetten en anders wil ik woensdag nog een keer testen.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dat we straks met z'n allen in een zwangerschapstopic verder kunnen praten ?
Nicolle B pff dat is balen. Heb je altijd zo'n lange cycus?
Nero fijn dat je er ook positief tegenover kunt staan. Helpt mij (ons) ook heel erg.
Anky ik denk dat meer slaap en minder stress je zeker gaat helpen. Al is het maar omdat je je relaxter voelt. En vakantie geeft ook leuke afleiding.

Hoi meiden,
Omdat het inmiddels juli is, sluit ik me hier weer voorzichtig aan. Had zaterdag mijn NOD maar nog niet ongesteld geworden. Mijn cyclus is meestal 27-29 dagen en zit nu op dag 32. Voel me al een aantal dagen niet lekker, misselijk, vaak naar de wc en zere borsten. Zondag test gedaan maar die was negatief. Ik begin toch te denken dat mijn lichaam een beetje van slag is van de warmte of er een virusje op de loer ligt..
Even afwachten of mijn menstruatie gaat doorzetten en anders wil ik woensdag nog een keer testen.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dat we straks met z'n allen in een zwangerschapstopic verder kunnen praten 
Nicolle B pff dat is balen. Heb je altijd zo'n lange cycus?
Nero fijn dat je er ook positief tegenover kunt staan. Helpt mij (ons) ook heel erg.
Anky ik denk dat meer slaap en minder stress je zeker gaat helpen. Al is het maar omdat je je relaxter voelt. En vakantie geeft ook leuke afleiding.

@sandra na mijn bevalling  van 9.5 maand geleden helaas lange cyclussen die verschillend van 32 tot 46 dagen.
Voor mijn zwangerschap 32 tot 38 dagen dus opzich altijd wel wat langere cyclussen gehad. Alleen nu dus nog langer helaas.
Maja daar is niks aan te doen en hopelijk  trekt dit nog bij.  Ik ga als ik naar de volgende ronde ga ovulatie testen gebruiken omdat ik echt geen idee heb wanneer mn ei is met zulke wisselende cyclussen ?

nicolle b, ja je hebt gelijk, beter pas een wijntje als ongesteldheid echt doorzet :) vooruit, vanavond gewoon aan de fris dan maar! Misschien ook beter op een maandag avond haha! 

Terug
Bovenaan