NOD juli 2019

Magic One naar de gyn ben ik al geweest heb aanleg tot cyste en had dus degelijk een cyste op mijn tak. Deze is van december weg. Hij wou dat we verder eerst zelf nog wat probeerde en ook met ovutesten als we na onze volgende reis nog niet zwanger zijn gaat mijn vriend zich al laten testen. Komt daar niets uit is het aan mij om mijn cyclus op regelmaat te krijgen. Buiten de cyste zag alles er namelijk wel goed uit. Moest het na al dit nog niet lukken gaat hij mijn leiders uitspoelen. En anders is het kunstmatig. 
Ondertussen ben ik nu nog altijd niet ongesteld. Maar na al die tijd. Durf Ik gewoon niet meer te testen dus ik wil eigelijk afwachten tot vrijdag of zaterdag. Dan zou ik op dag 34 of 35 zitten en zo lang zijn ze echt nog nooit geweest.
Spannend toch allemaal hé ?

@Nroxy jeejtje! Ik hoop zo voor je dat t eindelijk raak mag zijn. Als ik je verhaal lees denk ik alleen maar; dat zou ik echt een nachtmerrie vinden!??. Laat je het vrijdag of zaterdag even weten als je dat wilt?
Hier nog even geduld; vrijdag is mijn NOD. Ik vind het rete spannend. Had in een vorig topic al e.e.a. verteld; gisteren ochtend 1 druppel oud bruin bloed, smiddags een cervixslijm onderzoekje gedaan bij mezelf en 2 draden oud bloed maar wél veel slijm! Vandaag weer helemaal niets en sinds gisteren avond soort spierpijn aan de linkerkant van mn onderbuik. Dus t kan letterlijk een voorbode zijn van mijn ongesteldheid.. maar ook niet?. Ik had beloofd aan mezelf om er nuchter in te staan, maar merk dat ik dat niet kan haha. Ik vind het super spannend allemaal!??
Meiden; heeeel veel succes de komende tijd??

LieveSam Na al die tijd leer je het wel wat loslaten. Wij hebben ook het geluk gehad dat we in december ons huisje hebben gekocht en nu nog een beetje aan het verbouwen zijn. 
Dus gedachten staan daar wel meer op. Maar toch als ik dan van vriendinnen hoor dat ze zwanger zijn heb ik toch een raar gevoel.
Ik ga zeker iets laten weten ?. 
Ook wel spannend bij jou ?. Ga je afwachten tot vrijdag als je kan?? 

@Nroxy Kan me wel voorstellen dat je dan een raar gevoel krijgt als je het van vriendinnen hoort.
Maar wat leuk! Een nieuw huis. Erg fijn om je gedachte te kunnen verzetten. Hopelijk wordt het mooi en volledig naar jullie wens.
Hoe is je vriend/man onder de situatie?
- ik ga mn best doen om te wachten, maar ik vind het heel moeilijk hoor?. T is vandaag al meerdere keren door mn hoofd geschoten; morgenvroeg ga ik testen! Alleen later denk ik weer; zonde van die clearblue als er 'niet zwanger' komt te staan?. Haha.
Dus we proberen het gewoon nog even vol te houden?

LieveSam als de keuken al gedaan is zijn we al een hele stap verder hopelijk is dat deze week klaar ?. 
Mijn vriend was er eerst veel minder mee bezig als ik maar sinds het huisje is hij er meer mee bezig en hij spreekt zich zelf schuld gevoel aan. Hij denkt echt dat het aan hem ligt en niet aan mij. Maar wil dan ook nog niet meteen testen omdat hij zich daar ongemakkelijk bij voelt en bang voor is.
En ik zou zeggen gewoon wachten is echt zonde van die clearblue. Zijn nu niet zo goedkoop om daar even een vroege test mee te gaan doen ?

Ok mijn cyclus is deze maand echt all over the place. Mijn temperatuur is vanochtend weer 0,4 graden gestegen nadat ie flink was gedaald voor (wat ik dacht) mn ongesteldheid. Het zou een goed teken kunnen zijn, maar als ik naar het totaal beeld kijk, is het een wel erg zigzaggend patroon deze maand. Iets wat ik de vorige maanden niet heb gehad. Dus misschien dat ik nooit mn eisprong heb gehad deze maand?
Ik ga nog paar dagen wachten om te kijken of mn menstruatie inzet, en anders toch maar een testje voor zekerheid. 

Terug
Bovenaan