NOD juli 2019

Ik denk dat ik toch weer ongesteld ga worden ?. Net een beetje bloedverlies dus hup naar de volgende ronde dan maar weer zeker... 

Hoi dames,
Ik heb gisteren en vandaag even met jullie meegelezen. 
Heb woe 19 juni een positieve ovulatie test gehad. Vandaag zou dus mijn NOD zijn. Heb tot nu toe onregelmatige cyclussen gehad. 
Het enige waar ik sinds gisteren last van heb is af en toe een zeurderige onderbuik. Hierdoor denk ik steeds dat mijn ongesteldheid eraan komt maar tot nu toe nog niks. 
Denk eraan om morgen te gaan testen als ik niet ongesteld wordt.. 
Zit een beetje in spanning nu.. jammer dat ik dit groepje nu pas ontdek. 

Hier zojuist een testje gedaan.. ja ik weet t; niet met ochtend urine en ook nog te vroeg. Maar ik maakte mezelf helemaal gek.
Helaas... geen tweede streepje. Alleen een controlestreep.
Morgenvroeg voor alle zekerheid nog 1x testen en dan laat ik t los; zondag heerlijk pp vakantie.

@Nroxy: ik had t je graag gegund!
@Rozen: oeh spannend! Morgenvroeg even kijken?
We geven allemaal niet op meiden? on to the next!

Weer even een dipje nu. Toch proberen mijn vriend te gaan overhalen om vroeger te testen. Ik ben het echt beu aan het worden ?. Weet ook niet wat ik nog kan proberen. Ovutesten is nog al moeilijk als je zo wisselende cyclussen hebt. Ik zit nu op het randje van ik geef het op en ga gewoon weer aan de pil... 

[quote quote=10219439]Weer even een dipje nu. Toch proberen mijn vriend te gaan overhalen om vroeger te testen. Ik ben het echt beu aan het worden . Weet ook niet wat ik nog kan proberen. Ovutesten is nog al moeilijk als je zo wisselende cyclussen hebt. Ik zit nu op het randje van ik geef het op en ga gewoon weer aan de pil…[/quote]
Ooh meid toch?☹. Het is héél kut en héél frustrerend.. waarom probeer je geen ovu testen van sensitest? Die kun je voor 2 maanden bestellen en dan doe je er gewoon iedere dag 1? Ik vind die echt heel prettig. En weet je.. je mag jezelf ook rot voelen. Alle recht toe! Mijn vriend vraagt ook aan mij; vertel dan eens wat er allemaal in je om gaat.. voor een vrouw is dit ook een stukje oer instinct he. Geef niet op meid..?

@Rozen; ik heb echt een ruggengraad van een goudvis wat dit betreft?. Ben wel meteen rustig! Dat is wel fijn.. gaan we zeker doen: even genieten☀️

Kan die wel eens proberen. Ga me gewoon vanavond toch nog even een bad nemen en me gewoon vroeg onder de wol steken. Morgen zal het wel weer beter gaan dan. 
Mannen snappen ook vaak niet hoe het voor ons is. Zij hebben ook de teleurstelling. Maar bij ons zijn het de hormonen die erbij komen kijken en ons lichaam die eigelijk een spel met ons speelt. 

Lastig allemaal he, mannen begrijpen ons soms niet. Wij zijn nu 14 maanden bezig voor 2r kindje. (1e was gelijk raak, dus vind het moeilijk dat het nu zo lang duurt) dit is pas ronde 7 dus je kan wel uitrekenen hoe lang mijn cyclussen zijn. 
Vandaag moesten we weer  zaad afgeven  maar dit ging niet, ga maar eens om 8 uur in het ziekenhuis in een hokje op commando je potje vullen. Ja sorry maar dit werkt niet. Mm vriend is na 20 minuten gegaan. Hij baalde er van maar ik snap hem ook wel. Je voelt je al zo ongemakkelijk en al helemaal als je dan ook nog binnen een half uur het allemaal moet doen. Maandag weer een kans. Moet helaas want donderdag staat onze afspraak gepland en dan moeten ze het bekeken hebben voor onze afspraak. Dus hoop wel dat het nu lukt . Ben benieuwd wat ze gaan doen, ik hoop weer op een echo om te zien of mn eitjes rijp genoeg zijn.
Vanochtend voor 6e dag op rij knipperende smiley, begrijp er zo niets van. Heb er nu nog 2 liggen dus hoop dat die vaste nog gaat komen. Spannend  

Terug
Bovenaan