Lastig allemaal he, mannen begrijpen ons soms niet. Wij zijn nu 14 maanden bezig voor 2r kindje. (1e was gelijk raak, dus vind het moeilijk dat het nu zo lang duurt) dit is pas ronde 7 dus je kan wel uitrekenen hoe lang mijn cyclussen zijn.
Vandaag moesten we weer zaad afgeven maar dit ging niet, ga maar eens om 8 uur in het ziekenhuis in een hokje op commando je potje vullen. Ja sorry maar dit werkt niet. Mm vriend is na 20 minuten gegaan. Hij baalde er van maar ik snap hem ook wel. Je voelt je al zo ongemakkelijk en al helemaal als je dan ook nog binnen een half uur het allemaal moet doen. Maandag weer een kans. Moet helaas want donderdag staat onze afspraak gepland en dan moeten ze het bekeken hebben voor onze afspraak. Dus hoop wel dat het nu lukt . Ben benieuwd wat ze gaan doen, ik hoop weer op een echo om te zien of mn eitjes rijp genoeg zijn.
Vanochtend voor 6e dag op rij knipperende smiley, begrijp er zo niets van. Heb er nu nog 2 liggen dus hoop dat die vaste nog gaat komen. Spannend