NOD juli 2019

Nero wat fijn en onverwacht!!! Gefeliciteerd! ?
Byba jeej wat fijn! Gefeliciteerd!
Welkom Wietsje, hopelijk over een paar dagen een positieve test voor jou!
Spannend Rozen, ik hoop snel op goed nieuws! 
Vera bah wat balen, die menstruatie is steeds zo'n teleurstelling. 
Fishy was het voor bv wel langer of weet je dat niet? 

Ik lees sinds kort mee, nu toch ook maar eens aangemeld. Op 8 juli heb ik mijn NOD. Afgelopen dagen wat zeurende buikpijn dus vanmorgen een early test gedaan: Positief!
Wat is er waar van het verhaal dat een zwangerschap voor NOD in de helft van de gevallen nog fout gaat waardoor veel vrouwen 'ongesteld' worden en niet door hebben dat ze eigenlijk even zwanger zijn geweest? Ligt dat aantal echt zo hoog, of is dat bij wijze van spreken? Kortom.. :) Kan ik voorzichtig al blij zijn of pas echt na het uitblijven van de menstruatie?

@sandra
Eerlijk gezegd geen idee. Nooit zo bezig gehouden met mijn cyclus of ovulatie. We dachten 'we zien het wel', gaan het eerst een paar maanden proberen.. Maar.. in 1x raak en 10mnd later (ja 43 weken hahaha) was daar onze zoon ;) 

Yeeeeej nero gefeliciteerd!! Goed nieuws:)
@fishy, ahh klinkt duidelijk! Ook niet gek dat dat moet normaliseren natuurlijk.
@kramster; welkom en voorzichtig gefeliciteerd;) ik heb nooit voor mijn NOD getest dus heb eerlijk gezegd geen idee. Maar een streep is een streep toch :)

Gefeliciteerd Nero! Super!
Ook kramster gefeliciteerd! Heel fijn nieuws allemaal!
Ik blijf graag met iedereen mee lezen... hier is de ongesteldheid doorgebroken. Het is heel weinig, maar wel helder en 1 dag te vroeg zelfs! Vanmorgen nog een testje met ochtendurine en die was, zoals jullie begrijpen, negatief. Ik heb de baaldag zoals Nroxy hem gisteren had...
Ik wilde het graag even kwijt..?

Terug
Bovenaan