NOD juli 2019

Vanochtend een test gedaan en hij was positief!!:)
Hopelijk gaat het voor jullie binnenkort ook allemaal lukken!

Hallo Dames, 
Ik ben nieuw op het forum maar lees al een aantal weken met jullie mee. De laatste dagen redelijk obsessief, want 6 juli mijn NOD (ronde 6).. En iedere kriebel die ik voel ben ik nu gelijk aan het googlen of het een symptoom kan zijn. Heel stom, ik weet het, maar het lukt me niet om te stoppen. 
Heel fijn om jullie verhalen te lezen want in mijn directe omgeving is niemand er mee bezig en zelf mijn vriend schijnt (ondanks grote kinderwens) mijn maandelijkse spanning en frustratie niet echt te snappen. 
Anyway, ik wou het gewoon even kwijt. Voor iedereen die deze maand nog zijn NOD heeft, veel succes! En voor iedereen die alweer naar de volgende ronde is, blijf positief. ( ben ik zelf heel slecht in, maar toch :)
Byba, gefeliciteerd! 
Rozen, geen update? 

Helaas, hier is menstruatie doorgebroken.
ik ben door gegaan met ovulatie testen tot nu. En lijk 2x een LH piek gehad te hebben. 4 dagen na de laatste dus ongesteld. HEEEL korte luteale fase dus. Was vorige periode ook al.. zal toch door de bv komen vrees ik..

Gefeliciteerd! @Byba
@wietsje, spannend he! Dat meteen googelen als je iets denkt te voelen deed ik ook steeds na de eisprong. Mijn vriend kan zich ook echt niet voorstellen hoe ik mij voel. Hij snapt er niks van haha. 
Bij mij is de ongesteldheid nog steeds niet doorgekomen. Ik dacht misschien komt het vandaag. Als er morgen ochtend niets is dan ga ik echt testen.
Ik zit trouwens in ronde 4 en deze ronde hebben we voor het eerst ovulatietesten gebruikt. 

Hoi dames,
Gefeliciteerd @Byba wat fijn!
@ Fishy balen zeg!! En dat is inderdaad een korte LF zeg! Komt dat vaker voor na een  bevalling of bij borstvoeding ?
@ Rozen, spannend! Ben benieuwd! Hoop dat het raak is.
Ik zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden en had vanochtend een klein beetje bruinverlies. Dit heb ik vaak een dag voor mijn menstruatie begint dus ik ben bang dat het niet raak is helaas. Ik had wel hoop vanwege misselijkheid de laatste paar dagen maar aangezien ik ook geen gespannen borsten heb (had ik vorige zwangerschap al paar dagen voor mijn NOD) heb ik er weinig vertrouwen in.. Gelukkig einde van de maand dan weer NOD haha. Als het doorbreekt drink ik in elk geval een lekker biertje in het zonnetje morgen of vanavond!
Nog anderen met goed nieuws?
Vera

Jaa dat komt omdat de hormonen die bij het geven van borstvoeding vrij komen progesteron onderdrukken.. en dat laatste is precies wat er nodig is voor die periode tussen eisprong en innesteling (LF dus)..
Dus dat moet nog normaliseren denk ik.. 

Gisteravond voor zekerheid toch een testje gedaan en die kwam er in grote verbazing positief uit! Na een check met een tweede die ook positief was, kan ik er niet meer omheen :)
Omdat ik echt nauwelijks klachten heb en die rare temperatuur curve (met veel lage temperaturen) van de afgelopen 2 weken, kon ik het nauwelijks geloven. Hopelijk betekent het niets slechts. Als ik de verloskundige bel ga ik voor zekerheid maar vragen of ik mn progesteron/hcg waarden moet laten checken. 
Maar voor nu gewoon superblij :)
Hoop voor jullie ook allemaal dat het snel lukt! Kan me voorstellen voor degenen die al lang bezig zijn dat het erg frustrerend wordt en ook berichten als deze niet altijd even leuk zijn. Ik blijf komende maand gezellig met jullie meelezen en ga heel hard duimen voor veel positieve testen! 

Terug
Bovenaan