NOD juli 2019

@Lievesam: flink balen weer even he die ongesteldheid! Ik had gisteren ook een baaldag en heb er savonds maar een lekker biertje op gedronken. Hopelijk einde van de maand meer geluk.

Goedemorgen!

Allereerst gefeliciteerd voor de gene die een positieve test in handen hadden! En sterkte voor de gene bij wie het helaas (nog) niet zo ver is, we blijven duimen!
Mijn NOD is dus 9 juli, ben er de laatste dagen al erg mee bezig. Gisteren had ik last van krampen, steken en een trekkend gevoel. Mijn man moet moet telkens een beetje lachen als ik erover begin, hij vindt dat ik mezelf gek maak. Gisteravond had ik opeens wat donkerbruine afscheiding in mijn broekje (sorry) ik dacht meteen aan een innestelingsbloedindg, het is hier ook verder bij gebleven. 
Op internet lees ik dat de innesteling ongeveer 9 dagen na de eisprong en 5 dagen voor de menstruatie plaats zou vinden, in mijn geval zou dit nu exact kloppen. 
Ik heb natuurlijk vannacht over een positieve test gedroomd en vanmorgen een early test gedaan, deze was negatief.
Ben ik dan toch te vroeg geweest met testen? Volgens de bijsluiter had ik al 6 dagen voor de verwachte menstruatie kunnen testen. Ik weet dat je het beste kunt wachten tot je NOD maar dat lukt me echt niet.
Fijne vrijdag!

Fishy haha dat heb je mooi voor elkaar gekregen toen ?
LieveSam ik begrijp je volkomen.. ik had dinsdag die baaldag maar nu heb ik zoiets van, oke jammer nieuwe ronde nieuwe kansen!
Sannita ik zou met zo'n vroege test niet te snel conclusies trekken. Zoals je zelf zegt je kúnt zo vroeg testen, maar betekent niet dat het al resultaat geeft. Er zit niets anders op dan het over een aantal dagen nog eens proberen.

Hoi meiden,
gefeliciteerd allemaal met een positieve test! 
Ik had woe of do ongesteld moeten worden. Ben nog steeds niet ongesteld en vanochtend een test gedaan maar die is negatief. Was van Etos eigen merk. Iemand hier ervaring mee? 

Spannend weer deze maand, morgen zou ik kunnen testen (langste cyclus die heb gehad). Nu nog niks te bekennen, dus ik wacht tot donderdag. Hopelijk lukt het me zenuwen in bedwang te houden ? wil mezelf geen valse hoop geven. 
Heel vreemd, deze maand voel ik voor het eerst niks, geen buikpijn, geen opgeblazen gevoel, geen pijnlijke borsten.
Alleen snel misselijk van “vieze” geuren....

Terug
Bovenaan