NOD juli 2020

DaniX ik ben met de eerste zwangerschap zwanger geworden van om de dag gemeenschap... heb het afgelopen cyclua ook gedaan gedurende periode van 2 weken met 1x extra tijdebs ovulatie. Het is wel even werken en plannen soms maar alles voor het goede doel ;-) ben nu 2 a 3 dpo en probeer afleiding te zoeken maar merk als ik even niks te doen heb me gedachten weer hierna afdwalen... hoop zo dat het raak mag zijn deze ronde.. ik ga ook overal op letten terwijl dat nog helemaal niet reëel is haha

[quote quote=10334762]@gebruiker10166 dankjewel voor je reactie, de gynacoloog gaf aan om de dag gemeenschap dat is dan nu nog steeds goed toch?[/quote]
Ja, 
Ik heb destijds ook het advies gekregen van mijn gynaecoloog om de dag gemeenschap te hebben. En ben hierdoor ook zwanger geraakt (2x natuurlijke manier).Je zult ook merken dat je afscheiding weer gaat veranderen, nadat je eisprong is geweest. Dat is normaal.

Ik ben eind april bevallen en sindsdien niet meer ongesteld geweest. Kleine is nu bijna 8 weken. We hebben het onveilig gedaan dus er bestaat een kans dat nr 2 onderweg is.?? Als ik af ga op het vruchtbare slijm dann zou ik in het weekend van 4/5 juli ongesteld moeten worden. Ben benieuwd of het bakerspraatje dat je extra vruchtbaar bent na de zwangerschap klopt.. 

Goedemorgen, bedankt voor jullie reacties. We gaan het deze week om de dag maar eens gezellig maken, en ik ga vanavond beginnen met de cb ovulatie testen hoop zo dat we deze maand wel geluk hebben! 
Bedankt voor jullie antwoorden,zo fijn dezs topic.

Hey iedereen
Ga me hier stilletjes ook al bij vervoegen. Ik ben bijna 29 en mijn man is er 32. Wij zijn 5jaar samen en hebben samen al een dochter van bijna 3. Ik heb zelf nog een zoon van 9 uit een vorige relatie. Dus dit zou voor mij dus het 3de kindje zijn. We zijn sinds januari hiervoor aan de slag gaan en was meteen raak. Helaas is dit uitgedraaid op een miskraam en heb ik eind maart een curretage gehad. Dit zou voor ons de 4de ronde na de curretage zijn. Dus hopelijk deze ronde meer geluk. Voorlopig zit ik nog in de juni groep want mijn nod is 27 of 28juni. Vandaag getest maar was negatief dus vrees er een beetje voor dat het iets gaat worden. Wou me bij deze hier toch al voorstellen kan ik moest het negatief blijven hier van start gaan voor de 4de ronde. Mijn cyclus loopt vrij regelmatig dus volgens mijn kalender zou mijn nod voor juli op 27juli zijn. 
Wens en hoop voor iedereen op een vruchtbare en positieve ronde..  

Hallo,
Ik meld me ook weer aan. Hier alweer de 13e ronde voor een 2e kindje. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een ronde zonder ovu testen proberen. Kijken of dat wat minder druk legt. Ben benieuwd. 

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 

Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli

Hoi meiden, heb mezelf ook in het lijstje toegevoegd. Denk vrijdag positieve test te gaan hebben, voel 't altijd goed aan mijn lijf. Wij hadden vandaag eindelijk de eerste afspraak in het zh omdat we al zo lang bezig zijn. Volgende wk bloed prikken op progesteron. Mijn man zijn zaad inleveren en 15 juli uitslag bespreken + het operatie verslag van de verwijdering van linker eileider aan de hand daarvan volgt er dan een plan. Blij dat er een plan is en het allemaal loopt! Maar wie weet deze maand alsnog geluk van de natuur ??

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
SuusX 16e ronde 2e kindje nod 8-9 juli 
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 
Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli

Terug
Bovenaan