NOD juli 2020

Ik meld me ook weer. Ronde 16 tweede kindje. Als het deze maand zou lukken dan valt de zwangerschap precies gelijk met de eerste dat zou wel heel gek zijn en ook wel weer bijzonder dus wie weet moet het zo zijn. Ik verwacht deze week m'n eisprong en dan nod rond 7-8 juli.
Ook hebben we woensdag eerste afspraak in het ziekenhuis om te praten over vervolg stappen omdat het al zo lang duurt. Heel spannend maar ook blij dat er wat gebeurt!
Succes allemaal! 

BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 
Danielleeeex ronde 2, eerste kindje. NOD 18 juli

Ooh spannend allemaal. 
Wij moeten nog 2 dagen wachten. Donderdag is mijn NOD. Maar we gaan 't weekend pas testen als ik niet ongesteld geworden ben. 
Want wil samen testen met mijn man. Vindt het nu wel spannend worden hoor haha 

[quote quote=10334551]Ooh spannend allemaal. Wij moeten nog 2 dagen wachten. Donderdag is mijn NOD. Maar we gaan ’t weekend pas testen als ik niet ongesteld geworden ben. Want wil samen testen met mijn man. Vindt het nu wel spannend worden hoor haha[/quote]
Spannend BiHo! Succes nog even met wachten.

Vandaag positieve ovulatie test! Dus nod aangepast! 

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 
Danielleeeex ronde 2, eerste kindje. NOD 18 juli

Hii iedereen, 
Ik zie dat vele meiden voor een 2e kindje bezig zijn. Wat leuk! Wij willen deze maand ook van start gaan voor een 2e.
Ik vind het ontzettend spannend en een beetje dubbel allemaal. Ik wil dolgraag een 2e maar na een zware zwangerschap, bevalling en kraamperiode zie ik de zwangerschap en alles er omheen ook niet helemaal zitten. Het is dat mijn dochter van bijna 10 maanden zo leuk is dat ik er nog eentje bij wil. Zijn er meer die hier last van hebben en hoe gaan jullie er mee om? 
Ik hoop dat ik een beetje mag mee schrijven hier. En aan iedereen veel succes en veel positiefs gewenst! 

Hoi dames!
Ben hier nog niet vaak geweest (op het forum), maar wilde nu wel graag even van gedachte wisselen.
Mijn man en ik hebben een dochtertje van 2 en ik ben deze maand gestopt met de pil. Bij mijn dochtertje hebben we ontzettende mazzel gehad want toen was ik in de eerste maand meteen zwanger (geen eens ongesteld geworden toen). Deze keer wilde we proberen of we iets meer op de eisprong het gezellig konden maken zodat we ietsje meer kans hebben op een zoontje. Volgens verschillende apps zou ik zondag/maandag een eisprong moeten hebben maar op de ovulatietesten (die ik vanaf vorige week dinsdag doe) komt telkens een negatieve uitslag. 
Echter voel ik wel al de hele week de voor mij bekende kriebel in mijn buik en heb het idee dat mijn borsten ook gevoeliger worden.
Ik vroeg mij af of dit ook een loos alarm kan zijn? Misschien dat mijn lichaam nog moet ontpillen of is er een kans dat ik voor dinsdag al een eisprong heb gehad?
Wat denken jullie?

Terug
Bovenaan