NOD juli 2020

SO veel plezier met gezellig maken en daarna welkom op het wachtbankje!
Spatel onze eerste is ongeveer even oud en ik vind een tweede ook spannend maar il denl dat dat het mooiste cadeau is wat ik onze eerste kan geven, een vriend of vriendin voor het leven. Tevens denk ik dat ik nu sneller kan herstellen dan dat ik de kinderwens nog 2 jaar bijv uitstel... je wordt toch weer wat ouder... je gevoel volgen dan komt het vast goed! 
Gebruiker16 welke ovutesten gebruik je? Streephes of smileys zoals CB test? Het teststreepje moet echt even donker of nog donkerder zijn als controle streep... ik heb bijv action ovutesten gebruikt en had gedurende 8 a 10 dagen een lichte streep en op ovudag echt een hele donkere. Kon niet missen. Als ik je zo hoor denk ik dat je hem nog niet gehad heb... merkte je verandering aan je afscheiding? Succes iig!

[quote quote=10334653]
Gebruiker16 welke ovutesten gebruik je? Streephes of smileys zoals CB test? Het teststreepje moet echt even donker of nog donkerder zijn als controle streep… ik heb bijv action ovutesten gebruikt en had gedurende 8 a 10 dagen een lichte streep en op ovudag echt een hele donkere. Kon niet missen. Als ik je zo hoor denk ik dat je hem nog niet gehad heb… merkte je verandering aan je afscheiding? Succes iig![/quote]
Ik heb zowel de testen van de kruitvat als die van CB. Bij de testen van de kruitvat telkens een licht streepje en wilde meer duidelijkheid dus die van CB gehaald. Ik blijf wel telkens kijken voor als de eisprong inderdaad later komt.

Hoi dames,
@ spatel hier ook voor een 2e, ik vind t ook spannend hoor! 
Hoop nu voor de 3e x zwanger te raken. 1e zwangerschap niet goed gelopen. Toen ik de 2e keer zwanger raakte van mijn inmiddels zoontje heb ik het heel erg lang spannend gevonden. Toen hij uiteindelijk geboren was viel er een last van mijn schouders af ?. 
Hoewel ik zwanger zijn prachtig vond was t mentaal best heftig. Ik hoop heel erg dat ik mij nu iets meer kan ontspannen als t weer mag lukken.
De kraamtijd was wel heel fijn. 

Hallo, sorry dat ik zo weinig heb laten horen alleen had het een beetje van mij afgezet en genoten van het lekkere weer. 
Ik ben 11 dagen geleden gaan menstrueren en ben daarna weer begonnen met medicinen om een eisprong te krijgen. Nu heb ik sinds vandaag al 2x heel dik soort van elastisch kleurloos slijm. Weten jullie wat dat is? 

Als het goed is heb ik mijn NOD 9 juli, maar had ik mijn ovulatie eerder, dus wie weet.

biHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 

@strawberry dat heb je mooi verwoord zo had ik het nog niet bekeken. Ik heb zelf een zus en we schelen niet veel en zijn beste vriendinnen vandaar dat ik het ook zo dicht op elkaar wil.
@mamadtj kan me voorstellen dat het dan inderdaad spannend is. Ik hoop ook dat het dit keer anders word. Daarbij weet ik ook een beetje wat me te wachten staat. Hierdoor denk ik wat beter voorbereid te zijn hihi. Maar met nog zo'n ukkie rondhuppelend zal het anders zwaar worden.

Hey dames, lees al even mee :) Kan ik ook nog aansluiten? Tweede poging voor tweede kindje :) nod op 11 juli! Leuk om het wachten tot die tijd te delen, en bijna iedereen voor een tweede ook! 

Terug
Bovenaan