NOD juli 2020

Oh wat leuk om hier terecht te kunnen bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten! 
Als ik mijn ongeduldheid laat blijken aan mijn man zegt die steeds "je mag er niet zo mee bezig zijn, het komt wel als het moet". 

Dit lukt me maar niet, zit continue in m'n gedachten .. 

Hallo dames, heb even overzichtje gemaakt. Als je hem wil aanvullen of wijzigingen wil aanbrengen dan kun je hem kopieren en plakken. Dacht dat praat makkelijker haha!

SO 2e ronde 2e kindje NOD 25 juni
BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Gebruiker585 4e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli

SO 2e ronde 2e kindje NOD 25 juni
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli

Idd Lamalux die mannen hebben makkelijk praten! Als jullie nog tips hebben voor het "zwanger worden" of extra dingen als tarwekiem oid dan lees ik graag mee... kan il misschien alleen maar van leren.. hoop zo graag dat het deze ronde wat wordt! Een kindje in maart 2021 lijkt me prachtig :)

SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli

Hoi,
Ik meld mij hier ook weer. Gisterenavond ongesteld geworden na een LF van helaas maar 9 dagen. Ik hoop dat dat nog te maken heeft met dat ik pas kort geleden gestopt ben met borstvoeding.
Dus nu naar de 2e ronde voor 2e kindje. NOD is ergens tussen 9 en 16 juli waarschijnlijk. Zodra ik mijn eisprong vind beter in te schatten. Mijn zoontje is nu ruim 10 maanden, dus eigenlijk ook nog geen erge haast, maar het blijft een teleurstelling. Ik maak mezelf ook echt elke keer weer gek en heb de afgelopen 9 dagen weer veel te veel dingen zitten googlen. Een 2e kindje wat iets later komt zit ik niet eens zo mee, maar als die gekte bij mij zo lang gaat duren...

Terug
Bovenaan