NOD juli 2020

Lieve dames van de positieve testen, heel erg gefeliciteerd!
Dames die ongesteld zijn geworden, heel veel succes voor aankomende periode. Ik duim voor jullie!
Mijn NOD is pas volgend weekend..... Mannn wat duurt wachten lang!
Ik voel elk krampje, elk pijntje, elk "vlinder-in-je-buik" gevoel.
Heb ook al last van mn borsten gehad maar dat trek soms ook weer weg. Beejte vage klachten. Ben benieuwt!

[quote quote=10337269]Ik heb beslist toch nog een dagje te wachten met testen. Ik had deze ochtend vroeg het gevoel dat het toch weer iets meer bruine afscheiding was in vergelijking met gisteren. Zonet was er echter weer amper iets op het papiertje. Ik heb wel het gevoel dat ik ‘meer’ last heb van spotting overdag tijdens het werk, dan savonds in de zetel. Vandaag zit ik op CD 41 (wat mijn langste cyclus tot nu toe is, vorige 28-37). Volgens mijn temperatuur curve is het vandaag 14dpo, hoewel ik deze week heel slecht slaap en vroeg wakker ben weet ik wel niet of deze waarden echt te vertrouwen zijn. Moesten ze toch doorkomen vraag ik me toch af of +- 7 dagen spotting alvorens de start niet erg veel is?![/quote]
Ine, ook ik heb helaas regelmatig last van een ruime week spotting. De spotting wordt dan langzaam steeds iets meer en veranderd gedurende de tijd van kleur. Hierdoor weet ik ook nooit precies wanneer de eerste dag van mijn cyclus is, omdat er niet één bepaalde dag is dat de menstruatie 'ineens' doorbreekt, maar het gaat bij mij geleidelijk.
Over jouw situatie: het kan beide kanten op gaan. Bij mij werd het een menstruatie. Ik zou als ik jou was gewoon een testje doen. Ik hoop voor je dat die positief uitvalt. En zo niet, dan heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je een menstruatie verwachten. Dan kun je je weer focussen op de volgende ronde :) 

Goedemorgen dames,
Weer bijna weekend heerlijk! Hier wacht ik het ook nog af. Test vanochtend was negatief. Herkennen jullie dat je vanuit verschillende lichtinvallen die test bekijkt? Dat je denkt dan miss wel een streepje te zien ?. Morgen zou mn ongesteldheid moeten beginnen. Zelfde klachten nog steeds zoals eerder aangegeven. Meerdere die het weekend gaan testen en/of ongesteld moeten worden? 

Hoi allemaal!
Mag ik gezellig meekletsen? 
Leuk om al jullie verhalen te lezen en wat fijn dat er al een paar positieve testen zijn! Hopelijk volgen er meer!
Dit is onze eerste ronde voor een tweede kindje. We hebben een prachtig zoontje van bijna 14 maanden.
Het duurde toen 11 maanden om zwanger te worden. 
Erg spannend allemaal weer! 
Ik ga nog deze ronde nog geen gebruik maken van ovulatietesten, omdat we het nu niet zo willen plannen allemaal. En ik voel mijn eisprong eigenlijk ook altijd.
Bij de eerste zwangerschap wel gebruik gemaakt van ovulatie testen en van alles geprobeerd om zwanger te worden (granaatappelsap, supplementen etc), maar we willen het nu wat meer op zijn beloop laten.
Mijn NOD is rond 24 juli. Nog even geduld dus.. 
Veel succes allemaal deze ronde! 

Hi dames, zojuist weer een ovulatietest gedaan maar weer negatief helaas. Had eigenlijk wel een keer een positieve test verwacht. Ik ben al sinds 25 juni aan het testen.. alleen nog maar lichte lijntjes gehad. Ik ga vanmiddag weer testen en hoop dan een donker lijntje. Word er een beetje onzeker van!

Hey, ik zag net dat ik mezelf nog niet in de lijst had gezet dus bij deze!
Verder zit ik nu een kleine week van mijn NOD af, maar ik denk dat mijn eisprong eerder was deze maand. Hoe dan ook heb ik al enkele dagen steken in mijn borsten en continue een lichte kramp onderin mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, maar dan echt veel meer op de achtergrond. Wie weet zijn dat goede tekenen!

EDKS 4e ronde, 1e kindje, NOD 1 juli
Gebruiker758 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker255 4e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker10244357 1e ronde 2e kindje NOD 2/3 juli
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Lynnn 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
SuusX 16e ronde 2e kindje nod 8-9 juli 
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
ChantalLourens 1e ronde 1e kindje NOD 9 juli
EllieVB 4e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Jenni 1e ronde 2e kindje NOD 10/11 juli
Papaya 2e ronde 2e kindje 11 juli
Heidezicht 2e ronde 1e kindje 13 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag) 
Flowerrose 1e ronde 1e kindje NOD 17 juli
Danielleeeex 2e ronde, 1e kindje, NOD 18 juli
gebruiker700 (Esther) 5e ronde, 2e kindje (eerste kindje is bijna 16 maanden) NOD 18 of 19 juli
Moestuintje 4e ronde , 2e kindje, NOD 22 juli
Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli
Carolinerkj ronde 16  3e kindje (1e samen) nod 24/26 juli
Carly 2e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 28 juli

Hoi dames, 
Ik heb een vraag, op wat 'krampjes' na afgelopen 2 dagen (vandaag weer over) voel ik me verder top. Maar ik verloor net een paar druppels bruin (oud) bloed. Ik zit nu 8DPO. 9 juli is mijn NOD.
Ik verlies nooit midden in m'n cyclus wat bloed. Mijn cyclus is sinds januari regelmatig 27-29 dagen.
Zijn er dames die dit hebben gehad? Ik weet even niet wat ik ervan moet denken. Komt m'n menstruatie op gang? Merk dat ik even in de war ben nu ?
Alvast bedankt!

Hoi @ChantalLourens - ik heb het nog nooit zelf ervaren maar wat ik heb gelezen is dat het een innestelingsbloeding kan zijn. Dat krijgen sommige vrouwen. Je zou het even kunnen googelen om er meer over te lezen! Ik duim voor je! 

Terug
Bovenaan