NOD juli 2020

Mijn testen lijken heel iets op te lopen dus ik hoop dat het echt zo mag zijn... maar goed dit weekend zou mijn NOD zijn dus nog steeds beetje aam vroege kant.
Ine ik zou gewoon een testje wagen? Geeft soms een hoop duidelijkheid...
DanielleeeeX succes met gezellig maken!

Goedemiddag,
Spannend allemaal! Ovulatie testen nog niet gebruikt maar wellicht toch eens proberen. Zaterdag mn NOD, dus nog spannend. Vanochtend toch getest,  negatief. Wel andere klachten dan anders, gevoel dat ik zwanger ben maar ook al paar daagjes menstruatie kraampjes etc. Nog meer met andere symptomen dan anders voor de menstruatie? 
Groetjes! 

Ik begrijp het Ine. De teleurstelling is nooit leuk. Maar de onzekerheid daarentegen is misschien nog wel vervelender. Althans, zo ervaar ik het. Dus het is voor jezelf vooral beslissen wat vervelender voelt. Nog 2-3 dagen in onzekerheid of nu een teleurstelling (of juist niet...). 
Woohooo spannend Strawberry. Oplopende testen zijn sowieso goed. 
DG irritant die verwarrende symptomen. Je lichaam kan je soms aardig in de maling nemen. Duimen voor een positief resultaat! 

Zoals ik gisteren al aangaf dacht ik ongesteld te zijn, ook wel aanwezige buikkramp en gerommel in de buik, geen rugpijn zoals anders.. maar het zet nu dus niet door. Alleen (echt weinig) oud bloed. Het is nog niet ineens een inlegkruisje waardig zeg maar.. misschien komt het dus nog maar niet eerder gehad. Iemand ervaring hier mee??

Spannend allemaal! 
Wij zijn bezig voor nummer 2, eerste ronde pas. Bij de 2ste was 't in 1 x raak. 
Maar uitgerekend deze maand geen cyclus van 28 dagen. Had positieve ovulatietest 21 juni.... Maar sinds maandag krampen rechts onder buik. Net zoals ovulatie. 
Vandaag nog steeds kramp maar iets minder erg.... En vanmorgen een donkerrode druppel bloed met veel slijm... ? Ik dacht hmmm toch ongesteld? Maar daar is 't bij gebleven... Dus hopelijk innestelingsbloeding.... Super spannend 

Edks ik heb dat gehad bij mijn eerste. Heb toen toch een test gedaan omdat het bloedverlies zo weinig was en was positief. Was wat laat voor innestelingsbloed, dus weet ook niet wat het dan is. Had het ook met 9 weken en met 11 weken in die zwangerschap..
Gefeliciteerd overigens voor iedereen die een positieve test had! 

Ik heb beslist toch nog een dagje te wachten met testen. Ik had deze ochtend vroeg het gevoel dat het toch weer iets meer bruine afscheiding was in vergelijking met gisteren. Zonet was er echter weer amper iets op het papiertje. Ik heb wel het gevoel dat ik ‘meer’ last heb van spotting overdag tijdens het werk, dan savonds in de zetel. 
Vandaag zit ik op CD 41 (wat mijn langste cyclus tot nu toe is, vorige 28-37). Volgens mijn temperatuur curve is het vandaag 14dpo, hoewel ik deze week heel slecht slaap en vroeg wakker ben weet ik wel niet of deze waarden echt te vertrouwen zijn.
Moesten ze toch doorkomen vraag ik me toch af of +- 7 dagen spotting alvorens de start niet erg veel is?! 

Terug
Bovenaan