NOD juli 2020

Bij deze is mijn menstruatie officeel doorgekomen. Een cyclus van 40 dagen (de langste tot nu toe). Maar wel een luteale fase van 13 dagen kunnen detecteren als mijn temperatuurcurve correct is.
Volgende cyclus ga ik voor het eerst ovulatietesten gebruiken om alles op deze manier en samen met temperaturen nog wat beter in kaart te brengen. 
Succes aan alle dames die nog moeten testen deze maand. En voor de andere volgende maand beter!

Vandaag 4 of 5 DPO en al een ganse dag een zeurend vervelend gevoel in m'n onderrug. Trekt soms naar mn onderbuik en het ander moment weer mn rug, zeer vreemd .. 
mss een vreemd vraagje waar ik vaak mee 'bezig' ben. Hoe is jullie afscheiding doorgaans tussen ovulatie en NOD ? 

[quote quote=10337314]Goedemorgen dames, Weer bijna weekend heerlijk! Hier wacht ik het ook nog af. Test vanochtend was negatief. Herkennen jullie dat je vanuit verschillende lichtinvallen die test bekijkt? Dat je denkt dan miss wel een streepje te zien ?. Morgen zou mn ongesteldheid moeten beginnen. Zelfde klachten nog steeds zoals eerder aangegeven. Meerdere die het weekend gaan testen en/of ongesteld moeten worden?[/quote]
Goedenavond,

Heel herkenbaar wat betreft ovulatietest. Ik doe dat dus ook! Ik ga as maandag testen, dat is 4 dagen voor mijn nod. 

Lamalux je bent niet de enige en geen gekke vraag! Ik ben er zelf op t moment ook erg mee bezig omdat het me opvalt dat het anders is dan normaal. Meestal heb ik voor mn menstruatie weinig afscheiding, dit blijft nu 'veel' en wit... wat merk jij vooral?
Ik heb besloten morgenvroeg een test te gaan doen. Ik zit dan 3/4 dagen voor mijn NOD. Ik merk aan mezelf dat ik me anders voel. Echt stemmingswisselingen en voel me niet zo lekker ofzo.. ook nog steeds zere borsten, zichtbare aders en een hele opgezwollen buik. Ik moet savonds gewoon mn spijkerbroek uit doen? Laten we hopen dat het een goed teken is?
Gaan er nog meer dit weekend testen?

Helaas... test is omowit.
Stom eigenlijk om voor NOD te testen. Heb aan alles t gevoel dat ik echt zwanger ben, dit is dan al zo'n tegenvaller. Ondanks dat ik weet dat het nog kan, gaat het door mn hoofd. Houdt mijn lichaam me zo voor de gek dan ofzo?

Goedemorgen meiden!
Hoop dat ik hier mag aansluiten, mijn NOD is vandaag. 
Spannend om jullie ook zo te volgen.
Liefs x

Goedemorgen Bxxxx,
Tuurlijk, gezellig!
Vandaag ook mn NOD. Tot nu toe negatieve test. Voelde me anders dan andere maanden, maar toch ook wel menstruatiekrampen. Verwacht dus toch mn menstruatie dit weekend... hoe voel jij je? 

Terug
Bovenaan