NOD juli 2020

Hiwr op t wachtbankje.
25  en 25 pos ov test.
Volgena calculator 29 juni eiersprong.

En innestelinf 4.juli.snachts wel steken gehad en diaree.

Lets wait and see

[quote quote=10337806]@ ChantalLourens wat balen van je negatieve test. Snap goed dat je het gedaan hebt, ik wil zelf ook wel graag. Maar aan de andere kant, mocht ie positief zijn zegt het nog niets tot ik echt mn periode niet heb deze maand, en ik denk dat ik dan teleurgestelder zou zijn. Maar aan de andere kant, ik ben vandaag jarig dus hoe leuk zou het zijn als ie wel positief is. Het wachten blijft lastig elke keer, idd omdat we het zo graag willen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Het is voor ons ronde 3 voor 1e kindje.[/quote]
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden, als ik dat vragen mag uiteraard! ? Heb je een mooie dag gehad? En snap je gedacht een positieve test op je verjaardag, dat zou een super cadeautje zijn! 
Wij zijn sinds deze maand pas echt bezig voor ons 1e kindje. Dus voor ons pas ronde 1!
Voorgaande maanden waren we tijdens mijn vruchtbare periodes iets voorzichtiger (voor het zingen de kerk uit haha) wisten dat dat natuurlijk totaal niet betrouwbaar is. Maar een kindje was welkom, ben daar afgelopen 3 maanden niet zwanger van geraakt. ?
Het zou mij overigens enorm verbazen als ik ronde 1 zwanger zou raken.. Heb naast vermoeidheid en 2 en 3 juli heel kleine beetje roze/bruine afscheiding niet echt ergens last van.. 

@ChantalLourens dank je wel! Ik ben 32 geworden vandaag. Superfijne dag gehad. Helaas een spierwitte test dus wachten het gewoon nog een paar dagen af. Klachten blijven onverminderd aanwezig, benieuwd hoe dat zich de komende dagen ontwikkeld?. Sinds afgelopen nacht ook een pijnlijk, drukkend gevoel in mn buik als ik er op lig (buikslaper) terwijl ik daar normaal nooit last van heb.
Ik ga voor je duimen, zou zo mooi zij  direct de eerste keer raak! 

SuusX ja terwijl ik er toen ook zo mee bezig was is het toch niet blijven hangen de kwaaltjes haha. Ben benieuwd naar jouw test morgen, ik heb besloten er ook een te gaan doen.. 
DG zeker herkenbaar! Ik heb nu al 4 dagen geen normale ontlasting gehad? winderig en ook heel erg opgeblazen!
Alayda nog gefeliciteerd met je verjaardag, nog net op tijd?

Hallo allemaal,
Ik kom hier ook weer stilletjes mee volgen. 
Na de bbz in december, nu een MA gehad met 9weken. Nu afwachten of er een ovulatie komt.
Alvast van harte gefeliciteerd aan de dames met een positieve test.
Veel succes allemaal x

Ik voeg me ook nog even toe aan het lijstje.op 27/5 ons kleintje verloren. Ondertussen nog geen ovulatie gevonden.
Gebruiker758 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker255 4e ronde 1e kindje NOD 2 juli
Gebruiker10244357 1e ronde 2e kindje NOD 2/3 juli
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
Lynnn 2e ronde 2e kindje NOD 8 juli
SuusX 16e ronde 2e kindje nod 8-9 juli 
Suus 7e ronde 4e kindje NOD 9 juli
ChantalLourens 1e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Jenni 1e ronde 2e kindje NOD 10/11 juli
Papaya 2e ronde 2e kindje 11 juli
Heidezicht 2e ronde 1e kindje 13 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag) 
Flowerrose 1e ronde 1e kindje NOD 17 juli
Danielleeeex 2e ronde, 1e kindje, NOD 18 juli
gebruiker700 (Esther) 5e ronde, 2e kindje (eerste kindje is bijna 16 maanden) NOD 18 of 19 juli
Moestuintje 4e ronde , 2e kindje, NOD 22 juli
Little Sunflower 13e ronde 2e kindje NOD 22 juli
Carolinerkj ronde 16  3e kindje (1e samen) nod 24/26 juli
Carly 2e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 28 juli
EDKS 5e ronde 1e kindje 29 juli
Liefje -  8e ronde ( ronde 4 na bbz, ronde 1 na MA) 1e kindje - onregelmatige cyclus (28 - 48d)

Helaas ongesteld geworden, ik had de laatste tijd beste gekke klachten erbij gekregen ik dacht zou het? Maar helaas toch niet, LF blijft wel gelijk als vorige maand 12 dagen dus nu NOG in augustus nog meer meiden die mee gaan naar augustus? 

Terug
Bovenaan