[quote quote=10337806]@ ChantalLourens wat balen van je negatieve test. Snap goed dat je het gedaan hebt, ik wil zelf ook wel graag. Maar aan de andere kant, mocht ie positief zijn zegt het nog niets tot ik echt mn periode niet heb deze maand, en ik denk dat ik dan teleurgestelder zou zijn. Maar aan de andere kant, ik ben vandaag jarig dus hoe leuk zou het zijn als ie wel positief is. Het wachten blijft lastig elke keer, idd omdat we het zo graag willen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Het is voor ons ronde 3 voor 1e kindje.[/quote]
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden, als ik dat vragen mag uiteraard! ? Heb je een mooie dag gehad? En snap je gedacht een positieve test op je verjaardag, dat zou een super cadeautje zijn!
Wij zijn sinds deze maand pas echt bezig voor ons 1e kindje. Dus voor ons pas ronde 1!
Voorgaande maanden waren we tijdens mijn vruchtbare periodes iets voorzichtiger (voor het zingen de kerk uit haha) wisten dat dat natuurlijk totaal niet betrouwbaar is. Maar een kindje was welkom, ben daar afgelopen 3 maanden niet zwanger van geraakt. ?
Het zou mij overigens enorm verbazen als ik ronde 1 zwanger zou raken.. Heb naast vermoeidheid en 2 en 3 juli heel kleine beetje roze/bruine afscheiding niet echt ergens last van..