NOD juli 2020

Dank je wel, Danielleeeex. 
Altijd even fijn dit in een groep te gooien en te sparren wat nu het beste is ? 
Dan wacht ik nog even tot morgen ??

Z-brandt: 2e ronde voor 1e kindje, dus echt eigenlijk nog maar net gestart zeg maar.

Vanaf einde vorige jaar gestopt met de pil en had gelijk een regelmatige cyclus van rond de 30 a 31 dagen. Dit is de eerste keer dat ik geen menstruatie heb sindsdien 

@steefieh voor mij is het al ronde 20 maar of je nou 1 of 30 rondes bezig bent als je zwanger wilt raken is elke maand wachten er natuurlijk 1 te lang
@sammyy ik heb totaal geen hoop waarom zou het na 20 rondes nu ineens wel lukken? Het was iui in een natuurlijke cyclus dus zonder hormonen. Volgende maand de hormonen proberen dan heb ik toch iets meer hoop. 

@z-brandt,dankjewel hoop met je mee! 
En ook met de rest van de dames, na 2 jaar voelt het heel onwerkelijk. 

Gefeliciteerd Eef, wat een mooi nieuws. Hoop dat alles goed is bij de afspraak. Wel spannend zeg! 

@SteefieH: benieuwd of je al een test hebt gedaan. 

Ik zit nu 10d na ovulatie. Vanmorgen al 2x moeten braken  ? best erge rugpijn, obstipatie, maagzuur. Zou ik gewoon beroerd zijn of zou t raak zijn? Eerste zwangerschap had ik nergens last van, de 2e was ik alleen moe en misselijk voor dat ik de test deed. Nou nog paar dagen geduld hebben. 

Terug
Bovenaan