NOD juli 2020

Echt balen Happy Yellow, zag dat je nod aug hebt aangemaakt. Ik hoop niet aan te sluiten ? afgelopen maand op dag 26 ongesteld geworden.. vandaag is het dag 26.. spannend ik moet nog 2 dagen wachten. Ik ga donderdag testen, ik heb dan een afspraak bij mijn Huisarts voor een injectie maar als ik zwanger blijk mag ik m niet krijgen, ik kan me nu iig goed inhouden dat is nog niet eerder gelukt ?

[quote quote=10340560]Vandaag is mijn menstruatie toch doorgebroken, ontzettend balen. Ik had deze ronde echt het gevoel dat het eindelijk gelukt was :(. We gaan door naar ronde 14 (11e maand)! Verwachte NOD: 8 augustus![/quote]
Balen HappyYellow! :( Zeker als je al zo lang bezig bent en echt het gevoel had dat het gelukt was. Dikke knuffel! 
Ik voel dat mijn eisprong er aan zit te komen. Dacht dat ik dat links niet meer zou kunnen voelen nu mijn linkereileider is verwijderd door bbz operatie. Maar ik voel toch weer die bekende drukkende pijn net als ik anders ook voelde. Logisch misschien ook wel aangezien dat drukkende gevoel eerder vanuit je eierstok komt dan vanuit je eileider. Nu hopen dat rechts mijn linkereitje op weet te vangen! ;) Volgens de gynaecoloog is dat geen probleem voor je lichaaam. 

Ja, maar nog steeds geen overtuigende test. En ook geen menstruatie, ook geen klachten die daarop zouden duiden. Normaal vaak al wel zon zwaar gevoel onderin de buik. Echt zo irritant dit.
Nog maar wat testen bij halen vandaag en morgenvroeg nieuwe poging doen, zolang de menstruatie uit blijft.

Balen happy yellow.. :/ 
Ben benieuwd junidochter..  Ik heb zelf gisteren en vandaag getest met een early test van de kv. Zie daar een licht streepje. Maar minimaal en op foto's zie je dr niks van. Maar bij de gewone 2 v 5 test zag ik vanmorgen helemaal nada. Morgen nod en al sinds zaterdag een raar gevoel in mn liezen. Drukkend/zeurend. Herken dat helemaal niet als ong klachten. Nu besloten maar gewoon nod af te wachten en bij uitblijven menstruatie nog een test te doen.
Overigens: opmerkelijk relaas wat Rojo deed...?

Gisteren zag ik misschien minimaal iets, en vanmorgen denk nog minder. Dus ben niet overtuigd. Had nu de kruidvat test. Misschien even ander merk proberen.
Ben nu 3 dagen over tijd....

Zeker een opmerkelijk berichtje van Rojo,maar ik werd wel nieuwsgierig en heb even terug gekeken...zie dat z-brandt en Girafje veel berichten hebben verwijderd, binnen dit topic staat er opeens 'anoniem' ipv de naam, op z'n minst een beetje vreemd. 

Terug
Bovenaan