NOD juli 2020

Als het waar is wat Rojo zegt, dan snap ik haar frustratie wel. Erg vervelend om te worden voorgelogen. Zeker als het op een gegeven moment zo persoonlijk wordt als een whatsapp groep.

Nou, ik weet het even niet meer. Menstruatie blijft toch uit en zat gisteren volgens mij 9 dpo en dacht dat komende zaterdag NOD zou zijn. Misschien innesteling? Heb het even opgezocht en zie dat het vaak rond 9 dpo gebeurt...ik wacht even af tot zaterdag. 

Dank voor jullie begrip meiden! Ik had misschien eerst m'n verhaal moeten doen voordat ik zo'n berichtje in dit Topic plaatste, maar was/ben echt heel kwaad op haar. Dit proces is voor velen van ons al moeilijk genoeg en dan verwachten we steun van elkaar ipv leugens. 

Rojo Ik snap je frustratie, maar persoonlijk kan ik me er niet druk om maken. Je weet dat je op een forum zit waar iedereen neer kan zetten wat diegene wil, en of iets klopt weten we nooit. We gaan er vanuit dat het grotendeel allemaal echte vrouwen zijn en alle verhalen echt waar is. Ik zit ook gewoon voor mezelf op dit forum. Ik kan vragen stellen, mijn ei kwijt, etc.. En daarnaast vind ik het leuk om andere vrouwen met hun vragen te helpen als ik ze daarbij kan helpen. En als er dan 'nepperds' tussen zitten, is dat jammer, maar helaas niet te voorkomen.

In een whatsapp groep gaat wat mij betreft ook een stuk verder, omdat het nog persoonlijk is. Maar ik zou er niet te veel aandacht aan besteden. 

Dwaallichtje absoluut helemaal met je eens! Maar inderdaad als het zo is, we weten het niet..
Nog dames die aan het testen zijn deze ochtend? Ik moet nog een week ofzo wachten...duurt gevoelsmatig altijd langer dan de eerste weken van de cyclus. 

Hoi dames, ben ik weer.. vanochtend begonnen met ovu testen, volgens de app zou ik vrijdag mijn eisprong hebben maar vooral benieuwd of dit ook klopt. Vanmorgen een heel licht streepje, dus ben benieuwd wanneer deze op zijn donkerste zal zijn. We maken het natuurlijk goed gezellig deze dagen! 
Bijna vakantie, dus hopelijk gaat het wachtbankje dan ook wat sneller ;) 

Junidochter: spannend wel! Je wil je niet te veel illusies maken, maar ja 3 dagen overtijd.. de beste verhalen hoor ik wel over die van KV 2v5. CB is gelijk zo prijzig..
Moestuintje: hihi als echte Sherlock gelijk maar even gecheckt hoe of wat :) 
Maar tis idd niet netjes. Maar ik ga er ook maar vanuit dat jullie de waarheid spreken.. al gaat via WhatsApp wel heel ver idd.

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum omdat ik lotgenoten zoek;)
Ik en mijn partner zijn ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb een regelmatige cyclus van of 27-28-29 dagen.. echt regelmatig dus. Ik dacht dus een jaar geleden heel naïef dat het dus wel snel zou gaan..
Nu al een aantal dagen wat klachten die je kan opvatten als zwangerschap maar het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten.. je gaat toch hopen. Vandaag op dag 29 en nog echte aanwijzing voor een menstruatie dus ik dacht ik doe een gok.. (ik ben eigenlijk nog nooit zo ver gekomen omdat ik altijd al voor dag 28 al voel aan mijn lijf dat ik ongesteld ga worden). Dus vanochtend een zwangerschapstest gedaan.. negatief. Daar hield ik rekening mee maar toch had ik echt hoop gekregen. Nu maar wachten op mijn menstruatie denk ik.
Ik lees met jullie mee en ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn?

Terug
Bovenaan