Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@XLousX: ik ga zo nog maar even shoppen bij de kruidvat, misschien toch dan maar een CB test. En geduld tot morgenvroeg. Bij mijn dochter heb ik pas na 5 (voor zover ik terug kan vinden in de app) overtijd getest met een CB test. Vindt het nu iets spannender dan de eerste keer. Zolang de menstuatie uit blijft heb ik nog wel hoop!
Snap ik junidochter. Geeft mij ook hoop dat je schrijft bij je dochter ook pas later positief testte. Ik vind t allemaal nogal spannend. Hopelijk blijft bij ons beide de menstruatie uit ?
Helaas, toch ongesteld. Ik ga door naar augustus. Success voor de mensen die nog wachten en gefeliciteerd voor alle zwangeren en misschien (ik hoop het voor jullie van niet) zie ik sommigen in het topic voor augustus
Oehh die ziet er idd positief uit! Ik had gister middag echt een mega mega donkere. Vanmorgen nog donker maar minder en vanmiddag nog maar vaag.
Heb dus weer goede hoop dat we m geraakt hebben ;-) Nu alweer spanning voor over 2 weken haha.