NOD juli 2020

Blablabla Je rekent 1 DPO als de eerste dag na ovulatie. Dat blijft dus nog steeds een beetje een gok omdat je nooit precies weet wanneer die springt na je positieve ovulatietest. 
En wat betreft wanneer testen. Ik vond dit artikel:
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Early-Negative-Pregnancy-Test-Before-a-Positive—Stats-Study.html
Hier hebben ze specifiek gekeken naar iets van 6000 temperatuur kaartjes waarbij vrouwen een negatieve test hadden gelogd voordat ze een positieve test hadden. Hieruit blijkt dat gemiddeld vrouwen dan op 12dpo positief testen, waar ze dus op 11 dpo nog een negatieve test hadden. Op 14 DPO heeft 80% hun positieve test in handen, maar dus 20% nog niet! Ik vond dit best hoog omdat je zo vaak hoort dat mensen op 10 dpo al positief testen. Maar waarschijnlijk is dat weer zoiets van hoe meer je dat leest, hoe meer je dat verwacht en is de werkelijkheid dus gewoon dat er ook nog redelijk veel vrouwen zijn die pas op of na Nod positief testen. 

Vanochtend getest! Op 10/11 dpo een heeeeeel dun lijntje te zien. Ik kan het niet geloven! Nu afwachten of de testen gaan oplopen. Spannend! 

Blablabla suuuuuper spannend, voorzicht gefeliciteerd! Heb je een foto? :) Wanneer is je NOD?
Ik hoop ook zoooo dat ik een dun lijntje krijg vrijdag :-D

Niempje bedankt!!
Als het goed is, zat er al een foto bij het vorige bericht. Maar hierbij nog een keer: https://www.mupload.nl/img/g73cucgr57.jpeg
Ik heb een luteale fase tussen de 11-14 dagen. Dan zou ik tussen vandaag en vrijdag ergens mijn NOD hebben. Nog even spannend dus. 
Ik duim voor je dat je op vrijdag ook een positieve test hebt!! 

Dat is inderdaad een goede lichte streep!
Morgen ochtend weer eentje er tegenaan :-D
Bedankt! Dan kunnen we aansluiten in de 'april 2021' groep ;-)

Hé dames, 
Ik schrijf ook nog even mee als dat mag. Allereerst een gefeliciteerd aan alle dames met een positieve test, wat fijn zeg!
Mijn vriend en ik hebben het al een tijdje over kinderen en hebben deze maand voor het eerst geen anticonceptie gebruikt. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik heb geen idee wanneer ik precies ongesteld zou moeten worden en dus ook niet of we uberhaupt rond mijn eisprong seks hebben gehad. Handig, zo'n onregelmatige cyclus. ? Ik heb nu ruim een week gevoelige borsten en vorige keer werd ik na ongeveer 10 dagen vanaf die klacht ongesteld. Ik ga voorlopig nog niet testen o.i.d., op z'n vroegst volgende week. Leuk om er zo samen een beetje over te kletsen. 

Hallo,
Ik lees al een paar dagen mee. Heb een redelijk vaste cyclus e(28-30 dagen) en moest vorige week donderdag ongesteld worden (28e dag). Voel nog niet echt klachten (denk soms dat ik ze een beetje inbeeld. Dat wel). Wanneer zouden jullie gaan testen?

We hebben nog geen test in huis. Dat wel.

Groetjes!

Hé Julie, ik zou zeker een test doen wanneer je een vaste cyclus hebt. Dan ben je toch al een aantal dagen overtijd. Geloof niet dat ik het zou kunnen laten, haha. Wat houdt je tegen?

Terug
Bovenaan