NOD juli 2021

@Kimmm wat spannend weer. Ik ga héél hard voor je duimen. ? ik denk dat mijn nod ronde 28e is maar ik geef t wel pas door wanneer ik mn eisprong heb gevonden!
 
Hoi Veraa,   Ik werk zelf in het ziekenhuis, ik heb de Astra zenica gehad in Maart en 7 Juli krijg ik mijn 2e Astra zenica vaccinatie 
veel liefs,   Djam 
 
Dank je wel Fiets mama,
Ja bijzonder is het wel ☺️, had ook niet verwacht dat het nog ooit zou gebeuren, de operatie is niet zo goedkoop enzo, dus er is veel stress geweest moet ik zeggen, maar gelukkig kan het ook soms mee zitten in het leven ☺️
 
Hee @Kimmm fijn dat het lijstje is bijgewerkt! En de eerste NOD dagen komen er al aan zie ik. Superspannend voor iedereen!
Hier inmiddels ook weer op het wachtbankje na een hopelijk 'vruchtbaar' weekend haha.

Ter info, heb inmiddels mijn eerste vaccinatie (Pfizer) gehaald. Mocht langs de medische desk omdat ik een '?' had ingevuld bij "ben je zwanger?" haha. Kort gesprekje met de arts en zij gaf echt supergoed advies. Ze zei dat het nu sowieso gewoon kon in de conceptie/luteale fase omdat er dan nog niets cruciaals wordt aangelegd zoals een placenta oid. Maar ze adviseerde de 2e vaccinatie te halen in het tweede trimester (dus vanaf week 13). Dat betekent dus (als ik zwanger zou zijn) pas over 8 weken ipv 5. Omdat dan de organen waren aangemaakt en je in een veel stabielere periode zit. Vond ik echt een goed advies. Ja, tuurlijk dan zitten de vaccinaties niet zo dicht op elkaar als je zou willen. Maar ze zei ik kan me voorstellen dat je liever iets zekerder wil zijn. 
Eindelijk iets meer duidelijkheid. Dus voor degenen die nog info zoeken, bij deze :) ik was er blij mee.

Overigens, als ik niet zwanger ben, zit ik over 5 weken in de LF dus dan kan de 2e prik ook gewoon doorgaan.
 
@Vera, ik heb vanavond m’n eerste prik en zit ook ineens te twijfelen. Thanks voor je info! Ik ga vanavond ook sowieso heen en ben benieuwd wat ze tegen mij zeggen erover, dat zal ik wel laten weten ?
 
De laatste dagen wachten zijn weer aangebroken… Had deze afgelopen weken steeds het gevoel dat het toch wel weer niet raak zal zijn. Nu had ik gister twee keer bij het afvegen heel lichtroze kleur. Zou innesteling kunnen zijn.. Heb geen ovulatietesten gebruikt en ook geen ovulatie gevoeld. Dus we wachten het af tot de NOD, toch stiekem beetje hoop!
Mijn vaccinatie staat ook gepland op m’n NOD dus dan sowieso smorgens maar testen om te weten hoe ik er dan in sta.

Hoe is het met de andere dames die 2juli NOD hebben? Al “klachten”?
 
Hoi allemaal,
 
Ik klets graag met jullie mee, mijn NOD is 3 juli, 2e ronde OI Letrozol 5MG, eerste kindje.
Gisteren een positieve clearblue early met 7 dpo, vanmorgen negatieve action 8 dpo.
dus gaan rustig afwachten.
 
 
Oh voor sommige dames komt het nu dichtbij! Spannend hoor, ik ga voor jullie duimen!
@Veraa, fijn voor het navragen en wat een fijn en duidelijk advies! Goed om te weten, bedankt voor het delen! Ik ga zaterdag a.s. mijn eerste vaccinatie halen.
Iets stoms waar ik me ook mee bezig houd, mijn vriend verklaart me voor gek.. Haha ben ik misschien ook wel een beetje. Stel dat ik zwanger zou mogen worden deze maand.. Vlak na mijn NOD heb ik een personeelsuitje. En we gaan speciaal voor mij naar een cocktailbar.. (Ik drink verder nooit bier of wijn). Dat zou wat zijn.. Haha! Ik word zo moe van mezelf dat ik me daar al over nadenk. Wat erg. 
 
Terug
Bovenaan