@just me, wat een kut nieuws zeg.. dat is absoluut niet wat je hoopt te horen. Hopenlijk slaat de medicatie snel aan en mag je snel een positieve test in handen hebben! Het kleine lichtpuntje is nu dat je weet wat er speelt en daarmee aan de slag kan!
@flups, jeetje wat spannend zeg! Ben benieuwd morgen of je cb test positief zal zijn! Ik duim voor je ?
Hier nog steeds geen menstruatie, wel nog steeds de vreselijke krampen (nu dus echt al wel een week...) vanmorgen nogmaals getest met een early van de action (al ben ik al over mijn NOD heen, op de 1 of andere manier denk ik dan.. als t raak is zal een early dit sneller aangeven). Maargoed nog even afwachten dus maar ik gok dat we door moeten naar de ronde voor augustus.
Daarbij meteen de volgende vraag, ik gebruikte vaak de ovulatietesten van action maar het aflezen is wel een hele uitdaging. Ik wil aankomende maand (als echt blijkt dat het niet raak is, wat ik denk..) dan wil ik toch digitale testen gebruiken. Nu zie ik op internet de sensitest digitaal en de cb digitaal. Met welke hebben jullie goede ervaringen?
Hoe is het met de overige dames die op of voorbij de NOD zijn?