NOD juli 2021

Nou, kom op met die positieve testen ?
Zal later op m’n laptop het lijstje weer even bijwerken, zie weer een paar nieuwe namen
 
@just-me he bah dat is niet leuk om te horen! Hopelijk is je baarmoederslijmvlies wel in orde en slaat de medicatie direct aan! Ik ben zelf ook bekend met pcos en ken een hoop meiden die het hebben waarbij de medicatie goed aansloeg en zij binnen een aantal maanden al een positieve test in handen hadden! Komt vast ook helemaal goed bij jullie!
 
M’n misselijkheid en overgeven is denk ik toch wel echt toeval geweest.
Vanmorgen een andere test gedaan, die van de action. Wit.. naja ik zie een heeel licht tuurstreepje. Maar die is niet op foto vast te leggen en mijn vriend ziet m niet.
Mijn cyclus is sinds we bezig zijn steeds 26 of 28 dagen. Vorige maand was het 29 en ik zit nu op dag 30.. als ik maandag nog niet ongesteld ben geworden ga ik weer testen.
 
IHallo dames, 
Ik klets ook graag mee. Probeerde elke keer al via mijn telefoon maar ik kan niks meer reageren dus maar even via mijn comupeter hahaha. Het is mijn 2e kindje en 3e ronde en mijn nod weet ik niet. Heb een late eisprong gehad blijkbaar. Ik had een positieve ovulatie test 30 juni dus even afwachten 
 
Welkom nieuwe dames! Dat het een vruchtbare maand mag worden voor ons allemaal ?
@Flurps wow wat spannend allemaal.. weet je wanneer je ovulatie is geweest? Het kan toeval zijn inderdaad (de misselijkheid) het kan ook zijn dat het nog te vroeg is om te testen. Als je hcg aangemaakt wordt kun je er direct last van hebben maar dan is het alleen nog te meten in het bloed, dan zijn de waarde nog te laag voor een urinetest. Helaas heb ik dit afgelopen cyclus ook gehad en bij mij was t toeval, of de innesteling is mislukt maar ik ga uit van een griepje. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! ?
@Just-me wat een klote nieuws. Wat ik wel kan zeggen is dat ik er veel vertrouwen in heb dat t ondanks je pcos goed kan komen! Ik heb meerdere succesverhalen gehoord waaronder mijn zus. Die had maar 1 werkende eierstok en daarbij was ook nog pcos geconstateerd. Zij is bij de eerste ronde met hormoon injecties zwanger geraakt en heeft inmiddeks 3 kinderen. Probeer vol goede moed deze stap te nemen, dan ben je al op de helft. Hopelijk is je baarmoederslijmvlies helemaal oké en gaan de injecties heel snel aanslaan ??
@IsaV wat fijn!! Super om te horen. Hopelijk is het heel snel raak bij jullie!
Spannend voor iedereen waarbij de NOD naderd. Ik ga echt heel hard duimen voor veel hartjes deze maand aangezien de vorige maand mager was! ❤
Ps: sorry dat ik wat minder reageer. Na de teleurstelling deze ronde probeer ik weer wat minder obsessief ermee bezig te zijn dus ik lees en reageer af en toe, nu mijn eisprong nog een tijdje gaat duren, om mn rust weer wat terug te vinden. Xx
 
@vennetje Ik heb geen idee wanneer m’n ovulatie is geweest, niks gevoeld.
Nu ik m’n test van vanmorgen in het daglicht heb gelegd zie ik het streepje wel duidelijker en m’n vriend ziet m nu ook. Maarja na de afleestijd dus niet betrouwbaar.
Ik ga denk ik nog maar even een digitale CB halen om maandag hopelijk mee te testen.
 
@just me, wat een kut nieuws zeg.. dat is absoluut niet wat je hoopt te horen. Hopenlijk slaat de medicatie snel aan en mag je snel een positieve test in handen hebben! Het kleine lichtpuntje is nu dat je weet wat er speelt en daarmee aan de slag kan! 
@flups, jeetje wat spannend zeg! Ben benieuwd morgen of je cb test positief zal zijn! Ik duim voor je ?
Hier nog steeds geen menstruatie, wel nog steeds de vreselijke krampen (nu dus echt al wel een week...) vanmorgen nogmaals getest met een early van de action (al ben ik al over mijn NOD heen, op de 1 of andere manier denk ik dan.. als t raak is zal een early dit sneller aangeven). Maargoed nog even afwachten dus maar ik gok dat we door moeten naar de ronde voor augustus. 
Daarbij meteen de volgende vraag, ik gebruikte vaak de ovulatietesten van action maar het aflezen is wel een hele uitdaging. Ik wil aankomende maand (als echt blijkt dat het niet raak is, wat ik denk..) dan wil ik toch digitale testen gebruiken. Nu zie ik op internet de sensitest digitaal en de cb digitaal. Met welke hebben jullie goede ervaringen?
Hoe is het met de overige dames die op of voorbij de NOD zijn?
 
Terug
Bovenaan