NOD juli 2021

Hoi Leeuwin,
 
Gelukkig ben ik vrij regelmatig met mijn cyclus. Wel ben ik ovulatietesten gaan gebruiken , puur uit nieuwschierigheid. volgens mij hadden ze dat niet in de tijd van mijn andere kids haha, ik heb ze in ieder geval nooit gebruikt.
Volgens de app was mijn ovulatie 29e, maar mijn ovulatietesten zeiden knallende strepen op de 30e en 1 juli, dus toch maar nog even door geklust he , we waren toch bij elkaar hahaha
 
Dank je wel Vera,
Gelukkig mogen we vanaf September zelf roosteren, ik werk wisselende diensten in het ziekenhuis. Dus kan ik dan er een beetje rekening mee houden. Maar tot die tijd is het nog even afwachten want juli is al geroosterd en in augustus heb ik als het goed is vakantie, dus moeten de kids maar ff mee naar belgie en dan euhh tja moeten we ff iets prive regelen hahahaha 
Hallo IsaV.
Ja, dat zal heel erg fijn zijn. Het is allemaal zoveel geregel en zo dom en krom. Je kan gewoon naar elkaar toe, maar wonen is een hele opgave , maar de tijd zal het leren.
koekjes zijn ook heeeeeeel lekker hahaha
 
Kimmmm,
Hier ook een early test gedaan van action, maar negatief. Dus afwachten maar. Ik heb voor mijn NOD gewoon kruidvat testen voor 5,- gehaald, daar had ik met de andere 3 toch de beste ervaringen mee. Alleen bij mijn dochter was het op NOD negatief en 1 week later testte ik een heel licht streepje.
Ik hoop ook dat er meer hartjes gaan komen.
 
Vennetje,
Dat is heel duidelijk jouw vruchtbaarste dagen met die slijm,ik heb dat ook , maar alleen niet zoveel, maar elk lichaam is inderdaad anders, maar is een goed teken. En het valt mee, foto is niet zo vies  hahahaha
 
Waar komen jullie eigenlijk vandaan?
Ik uit Tilburg, noord brabant , nederland 
 
Lissocat echt hè… ik had op donderdag toen m’n echo die niet goed was en dat weekend ook 2 babyshowers. Leukkkk was dat… ik gun het die meiden van harte hoor maar het is toch wel heel gemeen om zo snel dan weer in de baby vreugde te zitten. Heb er wel goed over kunnen praten met ze. Ook gister gewoon open verteld dat ik zit te wachten op m’n test.
Vannacht om 1.15 uur getest. Ik zie zowaar al iets meer dan gister. Net ook aan m’n vriend laten zien en zelfs hij ziet wat (bij kindje 1 heb ik 5 testen moeten doen omdat hij het pas geloofde als het streepje net zo dik was als het andere streepje). Toen uitgelegd dat een streepje een streepje is dus hij is er ook van overtuigd dat het gelukt is ? ik durf het nog niet helemaal te roepen, morgen maar weer proberen maar ik denk een voorzichtig hartje ?

Kan je ook een filmpje posten? Als ik de rest heen en weer beweeg zie je het namelijk beter
 
Jaaa wat mooi Kim! Door de flits is het lastig te zien op de foto, maar die streep zal de komende dagen alleen maar dikker worden natuurlijk :D op naar hartje 2 op de lijst!
Ik was hier de afgelopen dagen ook een beetje misselijk maar verder voel ik me goed, mn borsten beginnen al te groeien en ik had gister warempel al even een buikje maar dat waren opgezette darmen natuurlijk :p 
Vandaag ga ik het voor het eerst aan vrienden vertellen en morgen rondje langs onze ouders. We willen het snel de wereld in deze keer. Kan niet wachten!!
Veel meer hartjes gewenst voor alle dames op het wachtbankje deze maand ?
 
Wij gaan het ook meteen vertellen. Hoopte daarom dat het morgen al positiever was haha. Kon ik het meteen op de babyshowers vertellen. Nu kom ik niet verder dan nog op het wachtbankje.
Heb een shirt met ‘grote zus’ in huis nog van een paar maanden geleden. Hoop dat ze hem nog past. Maandag maar een rondje langs de ouders met het shirt aan ? dan moet eerst de test oplopen maar zit nog steeds 2 dagen voor nod. Zo maar ff naar action paar extra testen halen
 
Waaaah @Kimmm wat spannend zeg!!
Ik hoop dat de testen mooi gaan oplopen. Kan het zelf moeilijk zien door de flits maar je weet zelf hoe het eruit ziet. Zou leuk zijn nog een hartje erbij!

En welkom @Wondertjedrie, je werd al gemist!
 
Terug
Bovenaan