NOD juli 2021

Btw echt heel raar om voor een weekendje weg zowel 2 zwangerschapstesten in te pakken en een menstruatiecup ?. Ik hoop gewoon die testen te kunnen gebruiken deze maand.
 
@Djam fijn dat je nu de ovulatietesten hebt gebruikt, zo zie je dat het niet altijd klopt met de app en daardoor iets beter je echte piek kan bepalen! Heel veel succes, hopelijk krijg je snel een positieve test!
@Mirtjemirtje ik denk dat het bij mij ook zoiets zal zijn, gister had ik dus die klodder maar heb nog steeds een knippersmiley. Had even gegoogled (verrassend) en daar stond dat je meestal 3 dagen voor je eisprong dit krijgt dus even kijken of dat klopt met de testjes!
@Kimmm hier ook een aantal babyshowers gehad de laatste tijd. Ik merk dat ik dat toch wel dubbel ervaar. Van de ene kant ben je super blij voor de ander en van de andere kant wordt ik er soms verdrietig van uit angst dat ik dat misschien niet kan meemaken voor mezelf (heel dramatisch maar zo voelt het dan echt).
Wat fijn dat je een streepje ziet op de test! Ik zie het niet waarschijnlijk door de flits maar in real-life zie je het sowieso beter. Wel wil ik je uit de beste bedoelingen waarschuwen voor de action testen. Deze hebben echt indrogers/voorgedrukte lijntjes. Ik heb echt al meerdere rondes gehad waarin ik (en mijn vriend) een klein streepje zagen en ik toch niet zwanger was. Dat hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn maar zou voor de zekerheid misschien ook een ander merk erbij gebruiken. De sensitest dipsticks zijn heel goed.
Heel veel succes, ik hoop over een paar dagen een knal test van je voorbij te zien komen!
@Veraa ja dat is heel dubbel. Dat is inderdaad het fijne aan ovulatietesten, je kunt daarmee rekenen dat 2 weken na je eisprong ongeveer je menstruatie komt en niet meer het gevoel 'ik heb geen idee het kan elk moment zo zijn'. 
@Wondertjedrie fijn dat je weer terug bent, je werd gemist!
 
@Kimmm mag ik trouwens vragen wat de reden is dat je het meteen wil vertellen? Want je zit nu nog 2 dagen voor je NOD toch? Dus je bent nog geen 4 weken als je zwanger bent.. vind je dat niet spannend gezien er nog veel mis kan gaan in de eerste weken en je dit ook al mee hebt gemaakt? Sorry voor de persoonlijke vraag maar vroeg me af of dat misschien juist de reden was of dat dat je niet juist wat 'voorzichter' met vertellen maakt
 
Nog meer dames die meerdere keren per dag wisselen in het idee van wel/niet zwanger?
De ene keer denk ik; ik voel niks, zal wel niks zijn, een uur later ben ik wat misselijk en heel moe, lust mn koffie niet meer. Eergister hele dag krampjes en soms gevoelige borsten, gister en vandaag niks. Snap er niks meer van. NOD is dinsdag, durf nog niet te testen haha.
 
@Lissocoat jep hier hetzelfde. Klachten en idee ja denk van wel. En dan weer zo'n idee van neh, zal wel niet. Is denk ik normaal als je het graag wil.

We gaan het morgen zien ?!
 
Eindelijk kan ik hier weer mee praten. Vorige maand geen menstruatie gehad dus maar dagelijks ovulatie testen gaan doen. Vandaag voor het eerst een smiley. Nod zal rond de 26 juli ergens zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Spannend, ik duim mee voor de dames op het wachtbankje
 
Ahhh @Vennetje het komt vast goed bij jullie. Was jij het nu die na deze ronde weer terug mocht komen bij de gyn? Of was jij het die pas in december weer terug mocht komen? (Ik haal soms mensen door elkaar)

Ik gebruik al jaren Action testen en in het begin ook andere merken geprobeerd maar vind die van de action te beste. Ook nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was. Het is altijd of wit of een streepje ? ik ben nog steeds 2 dagen voor nod dus ik weet dat het nog even kan duren. Maar ik heb er een goed gevoel over. Ik voel het aan alles, zo voelde ik me in maart ook. Maar ik durf nog niet overtuigd te zeggen ‘ik ben zwanger’ dus hoop dat ie morgenochtend iets duidelijker is

M’n omgeving is nu ook op de hoogte dat ik op het wachtbankje zit tot maandag. Vind het zoveel fijner dan dat geheimzinnige. Kan het echt niet voor me houden. Bij het eerste kindje hadden we het na de eerste echo verteld maar zelfs dan kan het alsnog fout gaan (collegaatje laatst met 10 weken.. nadat ze 2x al een kloppend hartje had gezien). Ik had bij m’n laatste zwangerschap ook al tegen een paar mensen gezegd en was zo fijn dat ik het slechte nieuws ook kon delen. Verder hadden we ook de vrienden en familie op de hoogte gesteld en op m’n werk heb ik het ook gewoon gezegd. Dan kom je er ineens achter hoe veel mensen iets soortgelijks hebben meegemaakt of moeilijk zwanger konden worden o.i.d. en ik vind het jammer dat er zo’n taboe op rust (maar ieder moet het uiteraard voor zich weten ?). Ik vind het heel fijn om zowel goed als slecht nieuws te kunnen delen met mensen die ik lief heb. Vooral na de miskraam in mei zal het voor mensen ook geen verrassing zijn dat we bezig zijn. De ouders weten het nog niet trouwens. Die vinden we het leuk om met het shirtje ‘grote zus’ aan bekend te maken met het nieuws. Maar gaan we dus doen nadat we een echte knal test hebben gehad. Het kan altijd nog fout gaan, ook met 20 weken of met de bevalling. Daar maar niet teveel van uit gaan ?
 
Terug
Bovenaan