@Djam fijn dat je nu de ovulatietesten hebt gebruikt, zo zie je dat het niet altijd klopt met de app en daardoor iets beter je echte piek kan bepalen! Heel veel succes, hopelijk krijg je snel een positieve test!
@Mirtjemirtje ik denk dat het bij mij ook zoiets zal zijn, gister had ik dus die klodder maar heb nog steeds een knippersmiley. Had even gegoogled (verrassend) en daar stond dat je meestal 3 dagen voor je eisprong dit krijgt dus even kijken of dat klopt met de testjes!
@Kimmm hier ook een aantal babyshowers gehad de laatste tijd. Ik merk dat ik dat toch wel dubbel ervaar. Van de ene kant ben je super blij voor de ander en van de andere kant wordt ik er soms verdrietig van uit angst dat ik dat misschien niet kan meemaken voor mezelf (heel dramatisch maar zo voelt het dan echt).
Wat fijn dat je een streepje ziet op de test! Ik zie het niet waarschijnlijk door de flits maar in real-life zie je het sowieso beter. Wel wil ik je uit de beste bedoelingen waarschuwen voor de action testen. Deze hebben echt indrogers/voorgedrukte lijntjes. Ik heb echt al meerdere rondes gehad waarin ik (en mijn vriend) een klein streepje zagen en ik toch niet zwanger was. Dat hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn maar zou voor de zekerheid misschien ook een ander merk erbij gebruiken. De sensitest dipsticks zijn heel goed.
Heel veel succes, ik hoop over een paar dagen een knal test van je voorbij te zien komen!
@Veraa ja dat is heel dubbel. Dat is inderdaad het fijne aan ovulatietesten, je kunt daarmee rekenen dat 2 weken na je eisprong ongeveer je menstruatie komt en niet meer het gevoel 'ik heb geen idee het kan elk moment zo zijn'.
@Wondertjedrie fijn dat je weer terug bent, je werd gemist!