NOD juli 2021

@fietsmama gefeliciteerd.

De negatieve testen balen zeg. Laten we volgende maand een betere maand hebben.

En de komende weken hopen op meer hartjes
 
@Kimm spannend zeg! Maar het is ook nog vroeg. Hoor ook wel eens dat mensen echt pas 3/4 dagen ná de NOD positief testen. Dus nu negatief zegt nog niets.
Ik ga pas zondag testen echt op de NOD. Anders maak ik mezelf alleen maar gek. En wie weet is het niet nodig... we zullen zien. Wij gaan een weekendje weg samen dus genoeg afleiding!
 
Veraa bij beide zwangerschappen testte ik 1 dag voor nod positief (al zegt dat natuurlijk niks). Had van tevoren bedacht dat ik vanaf vandaag mocht testen maar daardoor ben ik juist nog eerder begonnen. Ik voel het gewoon aan alles maar het is natuurlijk 1 grote mindfuck. Heb vandaag en morgen een babyshower en het had zo leuk geweest als ik nu al positief testte. Maarja. Ik weet dat het nog alle kanten op kan hoor, al ben ik nog steeds positief door alles wat ik voel. Zo voelde ik me eind maart voor m’n miskraam in mei ook

Veel plezier dit weekend, idd lekker afleiding en voor je het weet mag je eindelijk testen ?
 
@Leonie-xx ik heb van beide de olievormen en de tarwekiemolie is helemaal niet vies! De teunisbloemolie is niet lekker maar een theelepeltje per dag is goed te doen. Ze gebruiken die olie soorten ook vaak voor huid en haar dus waarschijnlijk hadden ze niet de juiste die geschikt was voor inname. Ik haal de mijne bij een bio winkel of online en dan koudgeperst biologisch geschikt voor inname.
@EllaB alleen de tips die hierboven staan, teunisbloemolie tot eisprong en tarwekiem tot menstruatie. Ik ben er super positief over tot nu toe.
@Kimmm ahhh nee balen!! Hopelijk is t gewoon nog te vroeg!
 
@Veraa, jaa ik heb mij ook voorgenomen om echt pas te gaan testen op de NOD. De vorige keer heb ik een early gedaan, en die was negatief. Maar dat gaf geen rust, want dan dacht ik nog steeds van.. Misschien is het nog wel raak! Haha. Dus dan maak ik mezelf inderdaad ook nog alleen maar gek! Wel lekker dat je een weekendje weggaat, dat lijkt me nou echt een perfecte afleiding! 
Laten we duimen op nog wat positieve testen deze maand! ☺️
 
Oke jongens ik moet echt even iets delen, ik ben al maanden opzoek naar het 'vruchtbare slijm' waar mensen t over hebben. Ik heb meerdere dagen rond mn eisprong als ik aan mn baarmoedermond voel wel wat afscheiding die doorzichtig is en waar je draden van kan trekken.. maar wat ik nu net ineens had heb ik nog noooit gehad. Ik had gewoon een heeele klodder/draad met super rekbaar slijm, echt véél. Ik heb er zelfs een foto van gemaakt omdat ik dit dus nog nooit had gehad! Haha!! Op mijn paarse clearblue knippert ie nog maar de eisprong is dus nabij. Ik wil de foto eigenlijk delen maar weet niet of mensen het vies vinden. ? ik weet niet waarom maar het voelt als een prestatie/overwinning. Elke keer hoorde ik hier verhalen over van mn vriendinnen die al zwanger zijn dat ze dat hadden en die cyclus zwanger werden etc. Dus ben er zo mee bezig geweest en nu ineens heb ik t ook! Het wordt dus werk aan de winkel de komende dagen..  sorry voor t delen maar kon mijn enthousiasme niet bedwingen. Ik ben zó onzeker over het hele proces dat de kleine stapjes voor mij als een grote overwinning voelen!
 
@Vennetje show us! Ik ben er erg benieuwd naar! Heb dat voor mijn gevoel ook al een paar keer gehad.
@Kimm jammer maar als je gevoel zo sterk is dan kan het best wel eens kloppen. Fingers crossed!
Ik test idd ook meestal niet eigenlijk, omdat ik 3 dagen voor mijn NOD al bruin bloedverlies heb dus dan weet ik al dat ik ongesteld word. Ik hoef dus ook niet te testen als ik dat al heb gezien :( 

Ben echt heel erg moe de laatste dagen, van alle stress de laatste tijd. Toe aan vakantie! 
 
Ja Vennetje, show us. Als mensen het niet willen zien
moeten ze niet op de link klikken ? ik ben wel benieuwd want ik heb dat nog nooooooit gehad. Sowieso eigenlijk nooit afscheiding, of bijzonder weinig..

Net ff lekker geslapen. Ben alweer zoooo moe. Zowel aan vakantie toe maar ook van alle onrust en hormonen en alles. Ben ook nog steeds misselijk en gek gevoel in m’n buik. Precies hetzelfde als in maart…
 
Terug
Bovenaan