NOD juli 2021

@Kimmm oh wat spannend dat je symptomen zo overeenkomen. Ik blijf duimen! Ik denk dat je gewoon te vroeg hebt getest. Ik had dus ook nog nooit eerder dit slijm gehad en daarom was ik ook een beetje overdonderd.
Voor de geïnteresseerden is hier de link:
(Het is niet super vies hoor, gewoon op een wc papiertje)
https://postimg.cc/9RKdV6KW/cfe92e03
 
@Vennetje, wauw dat is duidelijk slijmerig en doorzichtig. Bij mij was dat echt een gelig frotje dus dat zal dan wel niet hetzelfde zijn.. Maar goed, elke vrouw en elke afscheiding is weer anders dus dat zal wel niets geks zijn. 
Wel heel benieuwd nu of het bij jou iets gaat opleveren! Succes met klussen hoor :)
 
@IsaV haha geel frotje, klinkt heel grappig. Maar is natuurlijk wel iets serieus, zal inderdaad zeker per persoon verschillen en zoals ik al zei ik let er elke maand heeel erg op en heb dit nog nooit eerder gehad.
Ik denk dat wondertjedrie even wat afstand neemt. Lijkt me ook niet makkelijk na zovsel rondes. Volgens mij had ze haar NOD wel doorgegeven namelijk.. hopelijk is ze er snel weer en gaat alles goed met dr.
 
@vennetje ik had vorige week precies hetzelfde! Ineens een grote klodder kleverig slijm. Ik heb dat normaal nooit. Ik had 4 dagen later een positieve ovulatietest en 6 dagen na het slijm mijn eisprong 
 
Dit heb ik echt nooit nooit gezien Vennetje! Maar hopen dat het jou goede vruchtbare dagen oplevert ??

Net babyshower van een vriendin hier gehad en ben weer zo misselijk en moe. Eerst ff op de bank liggen en dan maar opruimen. Lekker op tijd naar bed dan is het gauw morgen en kunnen we weer testen ?

Morgen weer een babyshower. Wel veel afleiding maar gaat alleen maar over baby’s. Gister ook met allemaal zwangeren/moeders gezeten (op 1 na)
 
Terug
Bovenaan