Haha Lissocat, ik heb juist het tegenovergestelde en durf het juist niet te doen ? vreselijke dagen. Als ik ongesteld word ook prima, geen haast en proberen we het nog een keer. Heb een mooie dochter van 15 maanden rondlopen dus de druk ligt minder hoog. Plus dat de eerste poging voor nummer 2 een miskraam werd en daarna werd ik snel ongesteld en meteen m’n cyclus terug dus dit is eigenlijk pas weer de eerste poging en zou ook te mooi om waar te zijn zijn. Maar het stomme is dat ik het overduidelijk voel, en dan wil je die bevestiging gewoon duidelijk hebben zodat ik morgen meteen de vk kan bellen ?
Maar met zo’n test doe ik dat dus niet. Dus hopelijk morgen weer beter.
@Djam, ik heb in de ruim 4 jaar tijd dat ik deze testen gebruik nog nooit voorgedrukte / indroogstreepjes gehad. Het was altijd wit of positief.
M’n eerdere 2 zwangerschappen niet zo wanhopig getest als deze ronde. Denk 1-2 dagen voor nod en was toen licht positief. Wel iets donkerder dan deze al meteen.
Nu was ik vanaf afgelopen maandag al aan het testen (?) en waren ze eerst ook echt Omo Omo wit en pas vanaf vrijdag heb ik deze stomme lijntjes. Dus hoopte dat het nu wat meer opgelopen zou zijn. Besef heel goed dat het alle kanten op kan en het wordt geen verdrietig drama als het niet gelukt zou zijn, maar ik wil m’n gevoel gewoon zo graag bevestigd zien ?
Maar met zo’n test doe ik dat dus niet. Dus hopelijk morgen weer beter.
@Djam, ik heb in de ruim 4 jaar tijd dat ik deze testen gebruik nog nooit voorgedrukte / indroogstreepjes gehad. Het was altijd wit of positief.
M’n eerdere 2 zwangerschappen niet zo wanhopig getest als deze ronde. Denk 1-2 dagen voor nod en was toen licht positief. Wel iets donkerder dan deze al meteen.
Nu was ik vanaf afgelopen maandag al aan het testen (?) en waren ze eerst ook echt Omo Omo wit en pas vanaf vrijdag heb ik deze stomme lijntjes. Dus hoopte dat het nu wat meer opgelopen zou zijn. Besef heel goed dat het alle kanten op kan en het wordt geen verdrietig drama als het niet gelukt zou zijn, maar ik wil m’n gevoel gewoon zo graag bevestigd zien ?