NOD juli 2021

Haha Lissocat, ik heb juist het tegenovergestelde en durf het juist niet te doen ? vreselijke dagen. Als ik ongesteld word ook prima, geen haast en proberen we het nog een keer. Heb een mooie dochter van 15 maanden rondlopen dus de druk ligt minder hoog. Plus dat de eerste poging voor nummer 2 een miskraam werd en daarna werd ik snel ongesteld en meteen m’n cyclus terug dus dit is eigenlijk pas weer de eerste poging en zou ook te mooi om waar te zijn zijn. Maar het stomme is dat ik het overduidelijk voel, en dan wil je die bevestiging gewoon duidelijk hebben zodat ik morgen meteen de vk kan bellen ?
Maar met zo’n test doe ik dat dus niet. Dus hopelijk morgen weer beter.

@Djam, ik heb in de ruim 4 jaar tijd dat ik deze testen gebruik nog nooit voorgedrukte / indroogstreepjes gehad. Het was altijd wit of positief.
M’n eerdere 2 zwangerschappen niet zo wanhopig getest als deze ronde. Denk 1-2 dagen voor nod en was toen licht positief. Wel iets donkerder dan deze al meteen.
Nu was ik vanaf afgelopen maandag al aan het testen (?) en waren ze eerst ook echt Omo Omo wit en pas vanaf vrijdag heb ik deze stomme lijntjes. Dus hoopte dat het nu wat meer opgelopen zou zijn. Besef heel goed dat het alle kanten op kan en het wordt geen verdrietig drama als het niet gelukt zou zijn, maar ik wil m’n gevoel gewoon zo graag bevestigd zien ?
 
Duim voor je Kim!
Ik had na mijn MA ook meteen netjes mn cyclus terug, was wel fijn.
Heb ne weer zo'n gevoel in mn borsten, ben moe, sommige dingen smaken me niet. Niet het gevoel ongesteld te worden.
Maar ben zo bang dat het tussen mn oren zit ?
 
Ik dacht echt dat het raak zou zijn... maar vanmorgen getest en helaas negatief. Ik stond echt zo van: huh? Hoezo?
Heb last van af en toe misselijkheid, hoofdpijn, gevoelige borsten.... blijkbaar allemaal psychisch of nog als nasleep van de voorhoofdsholteontsteking afgelopen week. Echt even heel erg kut.
 
Veraa, I feel you! Vanmorgen toch een early gedaan 2 dagen voor NOD en deze was ook negatief. Ben benieuwd wat er de komende dagen komt.
 
@Kimmm ah heel begrijpelijk dat je het dan eerder wil delen. En je hebt gelijk, het kan altijd mis gaan. Ik ben t inderdaad die in augustus naar de gyno moet en er gekeken wordt of we dan de medische molen al in gaan. Sowieso krijg ik dan een uitgebreid hormonen onderzoek. Mijn vriend is al getest op zn zaadkwaliteit en die is echt super goed dus t is wel fijn dat er niet eerst nog 100 onderzoeken moeten plaatsvinden voor het traject echt van start zou gaan. 
Misschien scheelt het ook dat jullie al een kindje hebben. Ik zou t voor mezelf echt pas willen vertellen na de eerste echo met een kloppend hartje. Voornamelijk omdat wij beide een zieke vader hebben en ik hun de eventuele teleurstelling niet wil laten voelen als t mis zou gaan. En misschien ook wel uit zelfbescherming. Vind t gewoon mega spannend en ben heel onzeker in dit proces. Maar zoals je zegt iedereen heeft een eigen gevoel en dat is ook juist mooi. Het is heel persoonlijk.
Ik zie wel een lijntje op je test maar wel heel licht. Hoop zo voor je dat t geen voorgedrukte is en je gevoel gewoon klopt! Spannende dagen voor je!
@KatL fijn dat je je eisprong weer hebt gevonden en je dus weer een normale cyclus hebt. Hopelijk is het raak deze ronde!!
@Djam wat een super leuk kraamcadeau! Mooi gemaakt!
@Veraa ooh dit is zooo herkenbaar. De afgelopen cyclus was ik er zeker van dat t raak was, álle symptomen had ik. En toch werd ik ongesteld. Heel raar hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik vertrouw dan ook echt deze ronde nergens meer op. Ik hoop voor jou dat het hcg gewoon nog wat meer moet stijgen en je alsnog een positieve test hebt binnen een paar dagen!
 
@vera en #lissocat, wat vervelend zeg! Zaten jullie nu nog voor de NOD? Hopen dat jullie alsnog een prachtige positieve test gaan krijgen deze ronde!
@Kim wat spannend zeg! Ik zie inderdaad wel een licht streepje, ik heb bij de testen van action nooit een indroog of voorgedrukt streepje gehad, altijd spierwit.. mijn menstruatie is afgelopen donderdag alsnog begonnen (flink overtijd...) duurde ook maar 2.5 dag maar wellicht komt dat omdat ik op de dag dat me menstruatie begon gestart ben met teunisbloemolie. 
 
Thanks all!
@Vennetje, ja het is soms echt een grote mindfuck. Maar het is ook niet eerlijk dat de symptomen die je hebt in de eerste weken van je zwangerschap heel erg overeenkomen met "ik moet ongesteld worden". Raar stom lijf.

@Leonie, nee gewoon getest op de NOD dus had wel iets moeten zien lijkt me als het toch raak was. Ik wacht gewoon nu af tot ik ongesteld word. Hopelijk gaat dat niet te lang duren....

@Kimmm Fingers crossed voor jou nog!

En voor de rest natuurlijk ook thumbs up!
 
Hahaha ik begrijp het Kimmmm,
het blijft altijd een spannende tijd.
Ben ik zwanger , zodra je zwanger bent ... word het geen miskraam , wanneer je later bent .... ohh de bevalling komt eraan , eenmaal bevallen .... gaan die aambeien weg
hahahah
 
nu zijn ze 10-15 en 17 en stress ik weer om andere dingen bij ze hahaha etc etc hahahaa .
 
ik denk dat wij vrouwen ervoor gemaakt zijn 
 
Terug
Bovenaan