NOD juli 2021

He @Djam balen zeg! Maar goed dat je positief naar de 2e ronde gaat.

@Kimmm neee wat shit. Zeker omdat je ook al met die testen bezig was!

Hoe dan ook, het is voor jullie iig duidelijk. Dat is een soort van opluchting lijkt me.
Ik verwacht morgen wel ongesteld te worden. Anders di ochtend weer even testen.

@BibiWa gefeliciteerd!! Wat mooi dat het raak is. Ik duim hard voor een gezonde zwangerschap voor jou!
 
@BibiWa gefeliciteerd wat mooi!❤️
4 miskramen jeetje wat heftig ? op naar een goede zwangerschap en een eerste kindje!
 
Bedankt iedereen!! Voor de eerste twee miskramen was een medische oorzaak: een gebalanceerde translocatie. De derde miskraam was echter een gezonde embryo uit een ivf poging waar alle embryo’s zijn getest. Maar toch een miskraam (en een mislukte tp en 1 embryo de dooi niet overleefd). Tweede ivf poging geen embryo’s om te testen. Toen overgestapt naar IUI KID (spermadonor). Daar zwanger na eerste IUI maar een miskraam en nu bij de tweede IUI voor de vijfde keer zwanger. In totaal nu vier jaar bezig voor het eerste kindje. Hoop echt dat deze keer goed gaat ??
 
Jeetje Bibiwa, wat een lange weg heb je al afgelegd, en wat een tegenslagen! Het is je onwijs gegund dat het nu eens goed gaat. Een hele fijne, goede en gezonde zwangerschap gewenst! Op naar de eerste echo ?
 
Dag lieve allemaal!

BibiWa, wat goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Het is je van harte gegund en hopelijk gaat alles helemaal goed! 
Voor de rest van de meiden die ongesteld zijn geworden, wat jammer zeg. Het is tot zover inderdaad niet een hele vruchtbare maand. Verdorie ?
Zondag a.s. is mijn NOD en ik voel nog he-le-maal niks. Nada noppes. Vanmorgen een beetje het gevoel dat ik 'de weg kwijt ben' ofzo. Beetje down, en bleh. Heel vervelend! Ik hoop dat ik het tot zondag wel allemaal een beetje los kan laten. Anders kan ik me ook niet echt concentreren op mijn werk. ?
 
@BibiWa wauw wat een heftig verhaal. Wat spannend nu, van harte gefelicteerd. Ik hoop dat alles deze keer helemaal goed mag gaan. Het is je gegund!!
Ik ben even een beetje aan het balen. Normaal heb ik altijd op cyclusdag 17 mijn eerste smiley (vandaag dus) maar deze ochtend nog steeds knipper.. ook voel ik de spanning van mn ei deze keer nog maar heel licht wat normaal dus al heviger zou moeten zijn. Denk daarom dat mn eisprong deze maand later is. Ik snap t alleen niet zo goed omdat ik wel al dat vruchtbaarslijm vanaf vrijdag heb. Maar weer even afwachten. Hopelijk morgen dan de vaste smiley.. klote onzekerheid altijd.
 
Terug
Bovenaan