NOD juli 2021

Hier net bloedverlies helaas . mijn eisprong was later en mijn ongesteldheid wat eerder hahaha ?
Op naar ronde 2 ☺️
 
is er al een forum nod augustus 2021 ? 
 
Net 2 uur in de auto gezeten en voelde zomaar dat ik ongesteld zou worden. En ja hoor…. Zomaar een dag eerder. Volgende ronde weer proberen. In ieder geval van het stomme wachtbankje af ? ik haat het
 
Ah wat jammer @Djam en @Kim! Hopelijk volgende ronde beter..

Hier helaas vanochtend ook een witte test (2 dagen voor NOD). Ik kon niet meer wachten? af en toe ook wat krampen/steekjes, maar het lichaam kan je zo voor de gek houden... nog even in spanning afwachten de komende dagen. Hoop toch echt dat het eindelijk raak mag zijn..!
 
Ohh jammer @Plukkie, @Djam en @Kimm ? zeker als je gevoel zo sterk is.
@Plukkie, geen bloed is wel moed dus wie weet ben je nog te vroeg.
Idd deze maand is het nog niet veel ? Hopelijk komen er nog een hoop die het goed maken!
Hier beginnen mijn borsten alweer zeer te doen, teken dat mijn menstruatie eraan komt ? Ik snap niet dat het dan in die paar dagen zou moeten gebeuren.. de innesteling. Want als m'n eisprong is geweest dan 6 dagen later beginnen mijn menstruatie tekenen alweer. Zo snel eigenlijk al. Mja dan duurt mijn wachtbankje wel een stuk minder lang. Tot nu toe heb ik ook steeds gelijk helaas ?
 
@lissocat en @veraa bij jullie ook nog even geen bloed is moed! ????
wel spannend hoor zoveel nu tegelijk dichtbij de NOD ?
 
@bibiWa gefeliciteerd❤️Het is je extra gegund na 4 miskramen heftig hoor! Is er een oorzaak ontdekt omdat jullie nu in een medisch traject zitten?☺️
 
Terug
Bovenaan