NOD juli 2021

@BibiWa, nou des te meer mag het nu dan allemaal helemaal goed verlopen! We duimen super hard voor je. 
@It's Marly, lastig he al die gevoelens. Ik heb dat vaak zo vlak voor of tijdens mijn menstruatie dat ik me wat rottig voel. Mijn NOD is ook zondag, tot nu toe best rustig omdat ik ook alweer mn normale dingetjes voel van mijn menstruatie.
Stom maar ik blijf dan toch nog altijd hoop houden. Wie weet heb ik het toch gewoon een keer mis. Ik ga denk ik woensdag toch eens een keertje testen. Dit weekend feest dus dan wil ik liefst wel zeker zijn.
4 dagen voor NOD  testen dat kan wel toch met een early test? Heb nog niet zo vaak een test gedaan tot nu toe.
@Vennetje, wat rot zeg dat je er dan niet van op aan kunt nu. Maar no worries hij zal vast nog wel komen! Eventjes geduld aub :)  
 
 
@IsaV ik weet inderdaad dat ik geduld moet hebben.. geldt voor het hele proces wel. Eerst geduld tot de eisprong dan tot de NOD.. aftellen aftellen en nog eens aftellen.
Ik heb t hier al vaker gedeeld maar wil t ook nog tegen jou zeggen, hoevaak ik al vrouwen heb gezien die juist de ronde dat ze zwanger waren geen rare symptomen of afwijkende dingen voelde! Juist de ronde waarvan je denkt dit is m niet, was m wel! Ik hoop voor jou hetzelfde ?
 
@BibiWa, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!

Ik volg jullie allemaal nog hoor, ietsje op afstand omdat ik even niet mee kan praten vanuit dit proces. Maar; hopelijk vanaf volgende week wel ? De letrozol lijkt aan te slaan, vanochtend op de echo zagen ze een mooie groeiende follikel van nu 13mm, vrijdag weer voor controle en als dan hebben ze goede hoop dat er rondom het weekend een eisprong aan zit te komen ?? Als dat zo is, mogen we aan de slag. Voorzichtig weer wat hoop hier dus!

Succes voor de dames die nu richting hun Nod gaan… Ik duim voor jullie ???
 
@Vennetje, ja dat geduld is zo lastig hè! Je kunt er ook niks voor doen, ja rustig blijven ? uitdaging..
Ja I know maar ik heb dat altijd dat ik niks echt voel, ja 1x wel toen had ik juist geen zere borsten en dacht ik oh nu is het gelukt. Maar nee.. Ach ik zie wel. Geen bloed is moed ?
 
@Just me wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het nu voorspoedig ❤️ Succes!
 
@justMe waarom krijg je ook alweer letrozol omdat je pas in ronde 4 zit? Is er al een oorzaak bekend waardoor het langer kan gaan duren??
 
@Wondertjedrie, ze hebben twee weken geleden ontdekt dat ik PCOS heb… Mijn huisarts vond het toch gek dat ik ondanks alle inspanningen geen eisprong kon vinden en heeft overlegd met een gynaecoloog, die plande meteen een telefonisch gesprek in en nog geen week later kon ik voor een echo, omdat ze dit aan de telefoon al vermoedde. Ik zat toevallig vroeg in mijn cyclus dus mocht direct starten met Letrozol! Ging in sneltreinvaart ?

Hoe gaat het met jou?
 
Hi dames hier tijdje stil geweest ga komende dagen jullie berichtjes even terug lezen.
Deze maand missie 'gedachten op iets anders' maar nu al 3 dagen op rij een smiley op de CB ovulatie testen (roze) dus zijn alweer een aantal avonden op rij goed ons best aan het doen maar maakt me toch onzeker dat ik nu al 3x een smiley heb (roze CB) meer dames ervaring hiermee?
 
Terug
Bovenaan