NOD juli 2021

Ja, mn emoties gaan alle kanten op, soms heel emotioneel en verdrietig. Andere moment heel nuchter en wil ik zsm door en weer zwanger zijn. Dus indd hele rollecoaster..
Laten we hopen dat juli een vruchtbare maand wordt, de eerste NOD’s komen inderdaad al in de buurt, spannend!
 
Ik doe ook graag weer mee. Nog niet ongesteld maar zal zondag of maandag wel doorbreken. 
Mijn nieuwe NOD (beetje afhankelijk van de eisprong nog) zal vermoedelijk 30 juli zijn 
1e kindje - 5e ronde
 
@Leeuwin, wat vreselijk verdrietig en klote zeg! Hopenlijk mag het snel weer raak zijn voor je ?
 
@Vennetje, wat balen, streepje nog steeds niet opgelopen? (zag je berichtjes in NOD juni). Geen bloed is moed (dat motto zie ik hier telkens voorbij komen) hopenlijk een vruchtbare Juli hier! 
En pff wat spannend idd voor al de naderende NOD's, ik merk dat ik van alles voel in me lichaam maar ben bang dat het vooral psychisch is omdat ik gewoon graag wil hahaha! Mocht het raak zijn is denk ik de innesteling nog niet eens geweest (nu ongeveer 7 of 8 DPO). Proberen geduldig af te wachten ?
 
Ik mag me ook hier komen melden ?. Ik verwacht mn NOD op 24/25 juli, 1e kindje, ronde 6.

@Leeuwin Ow wat verdrietig, sterkte! Ik duim voor je dat het weer snel raak mag zijn ??
 
Hier is de menstruatie 2 dagen eerder van verwacht doorgebroken, ook meteen heel heftig qua bloed en krampen. Maar opzich ook fijn want dan is de mindfuck en onzekerheid bij deze ook meteen weg. Mijn NOD is dan ook weer iets eerder, namelijk 28 juli. Zou je dat aan kunnen passen? Dankjewel ?
 
Klein berichtje van mij.
Ik lees vooral veel mee. Vandaag 8 of 9 dpo en al 2 dagen niet fit. Weet niet of ik ziek wordt of mezelf gek maak...
Duizelig, hoofdpijn en weet niet of ik wel of niet moet eten.
Veel steekjes in mijn buik, en nu de darmen ook overstuur. Blegh,
Sorry moet het even kwijt
 
Terug
Bovenaan