NOD juli 2021

@mirtjemirtje zag hem op de eerste foto ook al! Gefeliciteerd! Werd wel weer eens tijd voor een nieuw hartje! Geniet van je zwangerschap
 
Gefeliciteerd Mirte! 


@Isa, ik heb normaal precies hetzelfde! Ik zeg "normaal" omdat ik gister en eergister 1x bruinverlies heb gehad met afvegen en verder nog steeds niet. Begin ondanks de buikpijn toch hoop te krijgen. 
@Wondertjedrie, afhankelijk van hoe het bruinverlies zich ontwikkelt ga ik misschien morgen testen dan is het 12DPO
 
@Djam wow jou man kan 5 dagen achter elkaar aan de hartjes te zien ? bij ons is het in de vruchtbare dagen om de 2 dagen en wanneer ik mn piek heb (vaste smiley) die dag en de dag erna. Ik dacht eigenlijk ook dat t niet zo goed was om t elke dag te doen maar als jou kan nog voorraad heeft dan, dan kan t vast geen kwaad ?
@mirtjemirtje jaaa!! Wat goed! Gefeliciteerd! Ik zie m op beide fotos? jij had ook wel symptomen en een vermoeden toch?
 
@vennetje ja ik had van de week wat symptomen. Misselijk, buikpijn, humeurig. Na 2 dagen verdween alles weer als sneeuw voor de zon. Nu nergens last van. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit precies zo, alleen iets later in mijn cyclus. 
Inderdaad had mijn leerling het goed aangevoeld ? het is zo grappig wat kinderen allemaal aanvoelen! 
Het moet echt nog even landen hier. Ik doe na het weekend denk ik nog een test, samen met mijn man. Die weet nu nog van niks ?
 
Mirtjemirtje, gefeliciteerd ? Hmm, dat belooft wat, ik was ook onwijs chagrijnig afgelopen dagen en gedurende de dag licht misselijk...Niet dat dat voor mij zwangerschapssymptomen zijn (denk eerder vermoeidheidssymptomen ?),
maar toch biedt het hoop ?
 
@mirtjemirtje, gefeliciteerd! Wat fijn weer een hartje erbij! Ik duim voor een mooie oplopend streepje bij je volgende test ❤️?
 
Terug
Bovenaan