NOD juli 2021

@Isa @Vennetje, dank! Begin weer een klein beetje vertrouwen te krijgen?

En ik snap jullie reacties wel op die opmerking, ik moest twee keer lezen, hij werd er ietwat ongenuanceerd ingegooid ? Ik denk in dit geval dat het gewoon een gevalletje ‘ondoordacht’ is, al snap ik dat ie hard aan komt!
 
Gefeliciteerd @Just-me
 
@Isa; hoe verloopt jouw bruinverlies? Bij mij is het altijd 2/3 dagen bij ieder wc bezoek aanwezig en wordt het langzaam helderrood. Dit keer alleen gister op 9DPO 1x een "klodder" en vandaag ook weer 1x op ongeveer hetzelfde tijdstip, verder nog niks. Heb ergens hoop dat dit anders is dan anders maar aan de andere kant wil ik niet te veel hopen na 15 maanden omdat ik ook "gewoon" buikpijn heb. 
 
@wondertjedrie: ben pas net aangesloten, had even een pauze genomen van het forum na mijn MA & curretage. Vandaag was 10DPO en heb vaak een LF van 12/13 dagen dus NOD op dinsdag 20 juli. 
 
@marina klinkt nog wel spannend! Ga je testen?
Bij mij meestal 1 dag maar een beetje zo 1x of 2x per dag een druppel en een veeg. En dan 1/2 dag iets meer dat ik de hele dag door wat druppels heb en dan de 3e dag kramp en de echte ongesteldheid. Meestal ook maar 1 dag helderrood en klonters en dan alweer minder en bruinig. (Klinkt lekker zoals in het beschrijf ?)
Die is nu ook doorgebroken dus 1 dag eerder. Cyclus van 25 dagen deze maand. Op naar augustus ??? is er al een nieuw topic trouwens? 
 
Terug
Bovenaan