NOD juli 2021

@Vennetje, ik snap je gevoel maar ik weet niet of ik het heel serieus moet nemen deze reactie ;) Misschien is het wel helemaal niet zo lullig bedoeld als het lijkt, ik geef ze maar het voordeel van de twijfel. 
@Just-me wat een top nieuws!! Kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent nu al :) Succes hoor! 
 
Ik lees hier afentoe nog mee ondanks dat ik probeer er iets minder mee bezig te zijn. 
Maar ik lees net ook inderdaad de vraag terug van Gebruiker1034 en ik vind het ook een beetje een rare en kwetsende vraag. 
Mijn partner en ik seksen ons eigen een ongeluk en helaas nog steeds niet raak na 12 rondes.... 
Wellicht heb je de vraag niet zo bedoelt, maar wellicht is het dan ook een idee om de vraag op een andere manier te stellen, of anders gewoon niet! 
 
Oooh en balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden & wat fijn voor de meiden die goed nieuws hebben gekregen
 
Oh en @Just-me wat een super nieuws! Sorry was een beetje ontdaan door de vraag die erna werd gesteld maar ben super blij voor je! Werk aan de winkel dus ? succes en ik duim heeel hard voor een positieve test over n week of 2!
@IsaV zo is dat. Het is ons allemaal gegund. Maar het is niet altijd makkelijk en daar moet wel rekening mee gehouden worden.
 
@vennetje ik durfde het al niet te zeggen maar ik vond die reactie erg pijnlijk niet dat ik ga klagen met al 2 wondertjes maar ik zit nu al in ronde 31 en bij mijn kindjes heeft het ook langer geduurd erg pijnlijk dus is ook de enige reactie die ze op dit forum heeft geplaatst?
 
Kopje koffie , de 2 dagen van gemeenschap zijn wo en do volgens jouw testen , wanneer precies de eisprong is kan je niet bij de testen eruit halen , alleen welke 2 dagen het beste is om gemeenschap te hebben 
 
https://i.postimg.cc/509JNv3b/9-BA6-F23-C-0-A7-C-4-CCB-A6-FF-A2-D01-AC7-E3-AE.jpg
kopjekoffie , bij mij was het 30 juni en 01-7 
 
Terug
Bovenaan