NOD juli 2021

Waauw @mirtjemirtje gefeliciteerd! ❤️ Fijn weer een hartje erbij.Wat geweldig dat je leerling het al had gevoeld. Kindjes zijn echt bijzonder! 
@Vennetje ik dacht ook dat het voor de zaad kwaliteit niet goed was. Mijn vent zou best elke dag kunnen maar ik niet hoor ?
@Marina, bij onze eerste poging had ik dat ook! En toen na een dag niks kwam het super erg en heb ik twee dagen mega menstruatie kramp gehad en veel bloed verlies. Ik heb niet getest toen maar soms denk ik nog wel eens dat dat iets was toen.
Dus wie weet is het bij jou toch raak hoor! ??????
 
? vennetje , wij zien elkaar ook niet zo veel he , dus als we elkaar zien dan tja .... moeten er wel van genieten toch ??, maar dat komt meer door mij dan door hem hahahhaa, ik zit in mijn tweede jeugd denk ik ??
mij heb gelezen dat er uit onderzoek is gebleken dat het 2 kanten op kan , bij sommige word het zaad juist beter, bij de ander slechter .
zelf moet ik zeggen dat ik in ronde 1 er wel ff flink gebruik van heb gemaakt ??,ik wil het nu wat meer de natuur laten doen, ik merk wel dat ik door de ovulatie testen veel meer erop gefocust ben , maar is wel leuk om te doen. Ik had er nog nooit mee gewerkt 
 
@Mirtjemirtje gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Hopen dat de test mooi oploopt.

Die opmerking van gebruiker...nogiets ik dacht echt rot op joh. Met alle respect maar het is volgens mij gewoon een random opmerking om even wat stof op te doen waaien.

Hier nog steeds niks. Inmiddels bijna een week overtijd en 3 negatieve testen verder. Ben wel aan het janken om klimaatverandering en een dode bij, dus ik hoop toch dat die ongesteldheid snel doorzet nu. Dan kunnen we eindelijk door.

@iedereen op het wachtbankje: succes!!
 
Jeetje @Veraa wat lastig! Heb je vaker een onregelmatige cyclus? 


@Wondertjedrie dat wist ik niet goed om te weten ?
 
@IsaV ja weet niet zo goed. Altijd mirena gehad en toen nooit ongesteld. Daarna zwanger geweest en sindsdien borstvoeding gegeven. Dus ik denk dat de bv nog steeds af en toe de cyclus beïnvloed. Ondanks dat mijn zoontje nog maar 1x per dag krijgt.
Ik hield het bij afgelopen maanden en toen kleine variatie van 1-2 dagen soms. Maar niet zo extreem als nu ☹.
 
@mirtemirtje, gefeliciteerd!

Bij mij mag er ook een hartje achter mijn naam. Twee dagen achter elkaar positief getest, mijn voorgevoel klopte deze keer wel.

Enorm duizelig op een ochtend vorige week, paar dagen mistig in mijn hoofd, veel slapen en tintelende borsten. Voor de dames die nog hun NOD verwachten in juli, duim voor jullie :) het is iedereen gegund.
 
wondertjedrie, ahhh oke ? de zaad van mijn partner is toevallig getest , anders mocht ik mijn hersteloperatie niet doen. Dus die is verder goed gekeurd ?
 
Terug
Bovenaan