NOD juli 2021

@zonnekruid ik heb al vaak de opmerking gekregen dat ik een zeikwijf ben omdat ik al 2 wondertjes heb vandaar dat ik nu niet meer ga klagen?
 
@wondertjedrie, wat ondoordacht is zo’n opmerking… Natuurlijk ben je gezegend met al 2 lieve kids, maar dat neemt toch niet weg dat je een wens hebt voor nog een kleintje? En die wens is dan niet per se minder dan bij jullie eerste.. Ik vind eigenlijk dat niemand daar iets van te vinden heeft behalve jij en je partner ? Wat kunnen mensen soms toch vreemd reageren… maar dat vind ik?
 
Ik heb de hele tijd meegelezen op dit forum, maar nog niet gereageerd. 
ik heb vanaf donderdag (dan zou ik ook ongesteld moeten worden) last van misselijkheid en toch af en toe ook wel menstruatieachtige krampen.  Ik had elke keer gedacht dat mijn menstruatie eraan zou komen, maar niets is minder waar....
vanochtend positief getest!!!!
 
Wij zijn erg blij dat ik nog een keer zwanger mag worden, wij hebben namelijk ook al een dochter. Mijn man is ook enthousiast, maar geeft wel aan dat het nog erg pril is, maw het kan nog alle kant n op gaan, snap ik.
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook gevoelige borsten, nu niet. Het zal vast goed zijn.
Het plusje was in ieder geval meteen goed leesbaar. 


Hoe gaat het met de anderen? 
@ wondertjevandrie, zeikwijf?!!! Jij hebt net zoveel recht als anderen om je ei kwijt te kunnen, ook al heb je al twee kinderen rondlopen, wat een rijkdom.
 
Gefeliciteerd Fabiola en Blijtoe.
Hier is het bruinverlies helaas toch weer over gegaan in rood. Morgen maar een verwijzing naar het ziekenhuis vragen bij de huisarts. 
 
Blijtoe, gefeliciteerd!
Wondertjedrie, jemig, echt? Alsof de reden dat een derde kindje gewenst is, betekent dat je niet tevreden bent met de andere twee. Ongelooflijk hoe sommige mensen zijn.
Mirtjemirtje, dat is duidelijk!! ?
Marina, hè, wat rot. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan