NOD Juni 2018

@Beautygirl heerlijk  vakantie! Geniet ervan! Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden en dus gereed aan het maken voor ronde 3! We baalde hier allebei flink! Ook omdat ik echt hele zware en zere borsten had, 2 weken lang, nooit eerder gehad. Dus had best wel het gevoel dat het raak was eigenlijk haha. 
Maarja hopelijk ronde 4 een goede kans! Ronde 3 vind plaats op vakantie maar mn ouders zijn mee dus ik verwacht weinig privacy haha. Ronde 3 voelt voor ons dus eigenlijk als een soort van afgeschreven. 
 
 
ik heb al enkele dagen enorm het gevoel dat ik m'n MS ga krijgen.. maar dat is nog veel te vroeg :D wel vreemd want dat heb ik normaal zo vroeg nooit..
morgen zit ik op dag 9 DPO dus toch eens letten op rode afscheiding.. hopelijk heb ik ook het geluk eens.
 
ik ben het wachten grondig beu :( ronde 10.. dat zijn er al 9 teveel!
 
En ja hoor ook ik ben vandaag ongesteld geworden. En hoe!? Ik werd vanmiddag niet goed van de steken in m'n buik/rug. Ik ging zweten en dacht dat ik flauw ging vallen van de pijn. Heb ik nog nooit zo heftig gehad als reactie op dat m'n menstruatie eindelijk op gang kwam. Maargoed wel fijn dat ik eindelijk duidelijkheid heb en door kan na ronde 2. Ben na 33 dagen ongesteld geworden..
@joena voor jou duurt 't ook al wel lang. Dag 35 al toch? 
 
@beautygirl wat fijn dat jullie gesettled zijn! Geniet er vooral van! Hier heb ik vanmiddag een negatieve test gehad, maar morgen of donderdag is mn NOD. Dus ik wacht het even af, maar verwacht er niet heel veel van om eerlijk te zijn. Het wordt voor ons waarschijnlijk ook door naar ronde 4. 
@ladydance 10 rondes is indrd enorm veel! Ik duim voor je!! 
@lilly aaahh toch ongesteld... Wat stom! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk, meid! 
Blijft iedereen wel hier in deze forum ondanks ze niet zwanger zijn? Ik vind het erg fijn om met jullie te kletsen en jullie te blijven volgen! 
 
Ja ik blijf op dit forum. Ben ook wel benieuwd hoe 't met iedereen gaat? en vind 't heel fijn om met jullie te kletsen! En wil toch wel graag weten als/wanneer het bij jullie allemaal is gelukt! Gun het jullie allemaal zo?
 
Had hier vorige week al eens meegekletst, maar zat toen nog een beetje ver van mijn NOD af (23 juni). Inmiddels vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief.. Hoop maar dat ik gewoon te vroeg getest heb, dus ik moet nog een paar dagen geduld hebben.. :)
Heb heel veel berichten gemist, haha! Zijn er meer dames die ook nog aan het wachten zijn deze ronde? Lees dat het voor een aantal helaas niet gelukt is deze ronde.. Hopen op meer geluk volgende maand! 
 
Handige tip dat er ook een app was haha. 
Maar wat een reacties allemaal weer zeg. De een positief de ander negatief. Hou je taai allemaal! Het komt allemaal wel goed. We doen ons best maar maken ons misschien soms te druk waardoor het ook misschien niet lukt. Bij iedereen lukt het vast, hoe dan ook! 
Ik zit inmiddels op dag 7 NPO denk ik zoals de app aangeeft maar heb geen idee of er al wat is gebeurd. Zie nog niets qua afscheiding kleur. Heb af en toe buikkrampen of steken. Ben met vlagen misselijk. Na het werk ben ik erg moe de laatste tijd.
Maar mag pas na het weekend testen van mn vriend. Het liefst woensdag ofzo pas dus ik moet nog geduld hebben. Ga eerst nog een weekend weg naar Kijkduin dus heel weekend afgeleid dus dan is het zo woensdag haha 
 
Terug
Bovenaan