NOD Juni 2018

@Mommyofmynovella: dat waterige, dat hoort wel een beetje bij een zwangerschap begreep ik van een zwangere vriendin. Of de eisprong.Ja ik ben een beetje klaar met die testen. Gek he ? Ben 3 dagen overtijd... heb er geen zin meer in.
 
Krokusje. Bij jou was dat geen innesteling? 
Ja ik zie nu dat ik ook wordt door verwezen...hoopte dat ik nu wel gewoon meldingen kreeg... wel leuke app om te hebben voor de weetjes en week tot week van je baby in je buik. 
App gezocht op Ouders van nu. Groen rondje met gezichtje gemaakt  van tekst. 
 
Krokusje. Bij jou was dat geen innesteling? 
Ja ik zie nu dat ik ook wordt door verwezen...hoopte dat ik nu wel gewoon meldingen kreeg... wel leuke app om te hebben voor de weetjes en week tot week van je baby in je buik. 
App gezocht op Ouders van nu. Groen rondje met gezichtje gemaakt  van tekst. 
 
Ik heb geen ovulatietesten gedaan. Volgens mn cyclus had ik 28 mei mn eisprong maar kan ook later of eerder geweest zijn natuurlijk. 
 
We gaan weer door.... 
 
iedereen nog op het wachtbankje hou je taai??
 
@Citrus ik heb geen idee of dat van een innesteling kan zijn. Dan zou t wel erg laat zijn ook.. meer dan 10dagen. Net even m'n afscheiding gecheckt en dit is dun vooral transparant met klein beetje melk achtig erin. Voelde dat ik dacht dat de baarmoeder ook wat open staat. Voelde er ook een klein plekje op zitten zo'n gevoels alsof je over een uitgedroogd puistje gaat ofzo. Of gestekorrel. Morgen naar huisarts om inwendig te laten checken...pff heb ik weer. Als t maar niets geks is. 
Maar dat de baarmoeder iets open staat is denk ik een voorteken van menstruatie ben ik bang......? Tot nu toe schoon en geen bloedverlies ofzo.
 
@Joena ja klopt ook wel, maar in het begin niet zo erg dacht ik? And besides, ik denk dan weer als het een zwangerschapskwaal was, had ik wel genoeg hcg in mn body om positief te testen haha. Maar ach. 
Dat je er klaar mee bent kan k me voorstellen. Ik ben er ook klaar mee nu... Ik heb een paar maandjes me er echt nie druk om gemaakt. Denk dat ik weer dat ga doen.... 
 
Hoe gaat het hier? 
Is er al meer bekenend @joena @mommyofmynovella @wannabemom?  
Ik heb even geen zin om alles te moeten doorlezen! 
Inmiddels gisteren mijn laatste menstruatie dag gehad! Super fijn dat ik er hier nog maar 1 dag last van heb gehad. De ovulatie testen liggen klaar en we hebben airco in ons appartement dus volgende week maken we het sowieso gezellig tijdens de vruchtbare dagen. 
 
@Beautygirl: lekker meid! Genieten daar op Corfu!! (dacht ik?). Ga vooral naar IPSOS! Is een schattig plaatsje aan zee. En La Grotta is ook erg gaaf. Is een bar gebouwd in de rotsen en kan je zwemmen en duiken van rotsen en zit ook een springplank.Hier 3 dagen overtijd. Dus nog niks. Maar ik wacht op m'n menstruatie. Dag 35 nu super frustrerend. Baal ervan en was er goed chagrijnig door. Had zondag nog een negatieve test... 
 
Terug
Bovenaan