NOD Juni 2018

Aaah meiden wat een gedoe met dat forum en foutmeldingen hahaha. Yeeeh hij doet het weer!!! ???
Balen mommyofmynovella! Maar het kan nog ??
@citrus; had jij niet negatief getest ook? Of vergis ik me? 
Hier nog geen menstruatie. Leek wel af en toe wat steekjes te hebben in mn buik. Maar dat kan van alles zijn denk ik.... vermoeiend hoor dit. 
 
@joena veverlend he! Maar gelukkig doet ie het weer, ja! Hoeveel dagen overtijd ben je? Ennnnnn is het niet lastig om niet nog een keer te testen? Voor mij kan het nog indd, volgens mn kalender is donderdag pas mn NOD dusjaaaa. K zie het wel.
Ik heb heel veel afscheiding, soms loopt het er uit alsof het plas is ? Dan zit ik op de wc en loopt het zo dr uit. Heel gek. 
 
 
Ja stiekem ben ik al super blij! Goed teken. 
Ik had zondag enorme pijnscheuten en sindsdien zo nu en dan wel steken daar ja. Vanmorgen nog dikke witte klodder en vanmiddag dus roze sliertje. Even een uurtje tampon in en die is niet verkleurd :)  
Joena, nee ik had nog niet getest. Zondag is mijn NOD. 
Wanneer zou ik testen? Het moet nog wel even de tijd nemen om het hcg aan te maken, als dit de innesteling is. Ik heb wel sensitest 6 dagen voor nod in huis. 2x.
 
 
BO GA...nu nog proberen om zo lang te wachten haha. 
Misschien zeg ik iets stoms hoor en gebruiken jullie dit AL LANG maar ik ontdek net dat er een app is. Zit nu in de app op het forum. Veel makkelijker. 
 
 
Ah, we kunnen weer! 
@citrus spannend! Ik had ook een roze sliert in m'n afscheiding gister of eergister. Hoop voor je dat het raak is!
Vandaag opgestaan met meer een menstruatie achtig gevoel in onderbuik. Maar ook dat kan weer alle kanten op... Ik weet t allemaal even niet meer.. ik houd er maar rekening mee om naar ronde 5 te gaan.. ik zou dat wel erg jammer vinden..?
@Citrus Ik heb de app niet meer. Dacht dat ik gewoon alsnog naar de site apart doorverwezen werd ipv in de app zelf.
 
 
Terug
Bovenaan